
بهعنوان یک کسبوکار کوچک، در یک پلتفرم پر محتوا مانند TikTok برجسته است دشوار، با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه و بهعنوان پربارگیریترین برنامه در سال 2022، جای تعجب نیست که برندهای بزرگ و کوچک برای دستیابی به مخاطبان هدف خود به برنامه ویدیویی محبوب و کوتاه روی میآورند.
منبع
بنابراین، کسب و کار کوچک شما در کجا قرار می گیرد، و چگونه می توانید محتوای خود را توسط کاربران مناسب مشاهده کنید؟ یکی از موثرترین راهها برای افزایش دید در TikTok استفاده از هشتگ است.
در این پست، بهترین هشتگهای TikTok را که کسبوکارها میتوانند برای افزایش تعامل استفاده کنند و اینکه چرا استفاده از هشتگها بسیار مهم است، بررسی میکنیم.
چرا از هشتگ های tiktok استفاده کنید
به طور کلی هشتگ ها راهی را برای کاربران جدید در سایت های رسانه های اجتماعی فراهم می کند تا پست های شما را ببینند. و TikTok نیز از این قاعده مستثنی نیست. در اینجا چند دلیل برای استفاده از هشتگ های TikTok آورده شده است.
دید خود را افزایش دهید
استفاده از هشتگها در TikTok میتواند به شما کمک کند که در FYP کاربر (با نام مستعار صفحه For You) یا زمانی که آنها عبارت یا هشتگ خاصی را در برنامه جستجو میکنند، پیدا شوید.
و از آنجایی که کاربران شروع به استفاده بیشتر و بیشتر از TikTok به عنوان یک موتور جستجو می کنند (نه، واقعاً!)، مهم است که هشتگ ها را در زیرنویس های TikTok خود قرار دهید تا زمانی که محتوا یا نتایج ارائه شده را پیدا کردند، آنها را پیدا کنید. اگر به دنبال آن هستید. سپس می توانید آن را پیدا کنید.
افزایش تعامل
هرچه افراد بیشتری پست های TikTok شما را ببینند، احتمال افزایش تعامل، به دست آوردن فالوورهای جدید و رشد حساب TikTok شما بیشتر می شود.
نکات بیشتری برای جذب فالوور tiktok را در اینجا بیابید.
ایجاد یک جامعه
استفاده از هشتگ های مرتبط با جایگاه یا موقعیت مکانی شما می تواند به شما در ایجاد یک انجمن قوی در TikTok کمک کند. با توقف در هشتگ های پرطرفدار TikTok یا گنجاندن هشتگ های مرتبط با نیازها یا علایق مشتریان بالقوه خود، می توانید با مخاطبان خود گفتگو کنید و پتانسیل خود را برای جذب مشتریان جدید از این برنامه بسیار محبوب افزایش دهید.
در واقع، هشتگ های TikTok حتی می توانند ویدیوهای شما را در مقابل سایر کاربران الهام گرفته ای که تصمیم دارند TikTok شما را طراحی کنند، دریافت کنند.
@cindilooblink182 #دوخت با @snackqueen666 URBAN DECAY LIP ECLIPSE ETERNALS IN THE SHADE BRILLIANCE @urban decay ♬ صدای اصلی – سیندی 🐊
نحوه استفاده از هشتگ های tiktok
استفاده از هشتگ های TikTok بسیار ساده است. آنها درست مانند اینستاگرام، فیس بوک یا توییتر کار می کنند. برای ایجاد یک هشتگ TikTok، علامت پوند/هش (#) را تایپ کنید و هر چیزی را که می خواهید هشتگ خود را ایجاد کنید، تایپ کنید. #مثل این
نمونه ای از جایی که می توانید هشتگ را به TikTok خود اضافه کنید.
به خواندن نکاتی در مورد انتخاب و استفاده از هشتگ های TikTok برای کسب و کار خود ادامه دهید.
نکات هشتگ tiktok
از این بهترین شیوه ها برای راهنمایی استراتژی هشتگ TikTok خود استفاده کنید.
هشتگ های TikTok خود را مرتبط با کسب و کار خود نگه دارید
هشتگ هایی را انتخاب کنید که مکمل موضوع محتوای ویدیویی یا کمپین شما باشد. در حالی که پرش به محبوب ترین هشتگ های TikTok می تواند وسوسه انگیز باشد، اما می خواهید ویدیوهای شما در دستیابی به اهداف تجاری منحصر به فرد شما مؤثر باشد.
از هشتگ هایی استفاده کنید که به ویدیوی شما و همچنین محتوای کسب و کار شما پیوند دارند. این به برند شما کمک میکند به جای تلاش بیش از حد برای پرش از آخرین روند TikTok معتبرتر ظاهر شود.
آکواریوم جهانی دالاس از هشتگ های بسیار مرتبط در این پست استفاده کرده است.
سعی کنید استفاده نکنید بسیاری از هشتگ ها
از بهم ریختن کپشن خود با هشتگ های زیاد خودداری کنید (حداکثر 3 تا 5 نگه دارید). شما فضای محدودی برای عنوان TikTok خود دارید (100 کاراکتر)، بنابراین با یک لیست انتخاب شده از هشتگ ها از آن عاقلانه استفاده کنید. میخواهید ویدیوهای TikTok شما مخاطبان مناسبی را جذب کنند، بنابراین روی استفاده از آنهایی تمرکز کنید که با آنها طنینانداز میشوند.
از ترکیب صحیح استفاده کنید
هشتگ های گسترده، پرطرفدار یا پرطرفدار را با هشتگ های خاص و برند ترکیب کنید تا شانس بیشتری برای دستیابی به مخاطب هدفمندتری داشته باشید (نکته: محبوب همیشه به معنای دسترسی بالاتر نیست). به این ترتیب، استراتژی هشتگ TikTok شما تعادلی بین افزایش دسترسی و ارتباط برقرار می کند.
این TikTok توسط Fuzzy’s Taco Shop شامل ترکیبی از هشتگ های مارک دار، مرتبط و پرطرفدار است.
اکنون که بهترین روش های اولیه را دارید، بیایید وارد هشتگ ها شویم تا در پست های خود از آنها استفاده کنیم!
بهترین هشتگ های tiktok
ما می دانیم که زمان یک کالای گرانبها برای کسب و کار کوچک شماست و تحقیقات هشتگ در بالای لیست کارهای شما نیست. به همین دلیل است که ما توصیه های خود را برای هشتگ ها یا انواع هشتگ هایی که توجه مشتریان و مشتریان بالقوه شما را به خود جلب می کند، جمع آوری کرده ایم.
هشتگ های tiktok کسب و کار کوچک
این هشتگ ها به طور خاص برای تبلیغ مشاغل کوچک طراحی شده اند که می تواند ابزار قدرتمندی در رقابت با شرکت های بزرگتر باشد. در حالی که این ها هشتگ های بسیار گسترده ای هستند، به احتمال زیاد تعداد انگشت شماری از هشتگ ها وجود دارد که مشاغل در جامعه شما برای دسترسی به جمعیت محلی از آنها استفاده می کنند.
به حسابهای اجتماعی و کسبوکار در منطقه خود نگاه کنید تا ببینید از کدام هشتگها به طور منظم استفاده میکنند، و آزمایش کنید تا ببینید آیا اینها به شما کمک میکند به مخاطبان هدف خود برسید یا خیر. علاوه بر این، استفاده از این هشتگ ها می تواند به شما در ایجاد روابط با سایر صاحبان مشاغل محلی کمک کند که ممکن است مایل به همکاری با شما در طرح های بازاریابی آینده باشند.
این هشتگهای «فروشگاه کوچک» و «محلی» همچنین میتوانند مشتریانی را که به دنبال حمایت از مشاغل کوچک و محلی هستند جذب کنند.
با استفاده از این هشتگها که به خریدهای کوچک اشاره میکنند و به جای یک نام تجاری بزرگ، از کسبوکار یک فرد حمایت میکنند، از احساسات مشتریان خود استفاده میکنید تا آنها را متقاعد کنید که تصمیم خود را بگیرند.
در اینجا تعدادی از هشتگ های TikTok کسب و کار کوچک وجود دارد که باید امتحان کنید:
- #محلی مغازه
- #SmallBusinessCheck
- #کسب و کار کوچک
- #SmallBusinessTikTok
- #کسب و کار کوچک
- #صاحب کسب و کار کوچک
- #پشت صحنه
- #حمایت محلی
- #مغازه کوچک
- #کارآفرین
- #smb
- #کسب و کار در حال رشد
- #چگونه درست می شود
- #در ساخت
- #به فرآیند اعتماد کنید
- #در این فرآیند
@tailsuppup با تشکر از خرید کوچک اعتبار ایده: @justbekind.co #shopsmall #smallbusinesssaturday #smallbusinessscheck #smallbusinessowner #tailsuppup #etsy ♬ صدای اصلی – Tails Up، Pup • Dog Bandana
یک “مامان سگ” که خود را “مادر سگ” معرفی می کند از #ShopSmall استفاده می کند تا جنبه شادی بخش داشتن یک کسب و کار کوچک را نشان دهد.
هشتگ های تیکتوک مخصوص صنعت
استراتژی هشتگ TikTok شما باید حاوی ترکیبی سالم از موضوعات گسترده و خاص باشد تا مشتریان جدید را جذب کند و به افرادی دسترسی پیدا کند که قبلاً به محصولات و خدمات مشابه شما علاقه مند هستند. استفاده از هشتگهای خاص صنعت یکی از راههای جذب مخاطب هدفمندتر است. با نمایش پیشنهادات منحصر به فرد خود و استفاده از این هشتگ ها، می توانید:
- تخصص خود را به نمایش بگذارید و کسب و کار کوچک خود را به عنوان یک رهبر فکری در حوزه کاری خود قرار دهید.
- دید خود را افزایش دهید و از افرادی که به محصولات و خدمات شما علاقه دارند پیروان وفادار بسازید.
با روندهای صنعت به روز باشید تا به بازاریابی و استراتژی کلی کسب و کار خود کمک کنید.
در اینجا چند هشتگ TikTok خاص صنعت برای عمودهای برتر آورده شده است:
هشتگ برای دندانپزشکان
هشتگ برای مربی تناسب اندام و باشگاه
- #بررسی تناسب اندام
- #نکات تناسب اندام
- #جیمتوک
هشتگ برای خدمات خانگی
- #hometok
- #خانه ی زیبا
- #DIY
- رویه #فیکسر
- #بهبود منزل
- #طراحی داخلی
- #دکور خانه
- #خانه دوست داشتنی من
هشتگ برای خرده فروشی
- #هم اکنون خریداری کنید
- #shoptok
- #خريد كردن
- #حمل و نقل
- #جعبه گشایی
هشتگ برای آموزش
- #جلسه کلاس
- #بیرون از مدرسه
- #newsemesternewme
- #ثبت نام دوره
- #teacherstalk
- #گفتگوی مدرسه
- #کیدتوک
- #دانش آموزی
هشتگ برای مشاغل بهداشتی
- #doctoc
- #دکتر تیکتوک
- #گفتگوی سلامتی
- #سالم
هشتگ برای خدمات مالی
- #نکات پول
- #نکات مالی
- #سرمایه گذاری
- #آزادی مالی
- #تولید ثروت
- #مدیریت درآمد
هشتگ برای فروشندگان خودرو، گاراژها و موارد دیگر
- #نگهداری خودرو
- #ماشین برای فروش
- #فروش کامیون
- #نمایندگی
- #فروش خودرو
- #کارتوک
- #CarsofTikTok
هشتگ برای سالن
- #زیبایی
- #ناخن های زیبا
- #موی زیبا
- #گل مو
- #موی سر
هشتگ برای مشاغل B2B
- #گرفتن مشتریان جدید
- #b2b
- #تجاری
@haberdashhats از این قطعه سفارشی برای دوست عزیز لذت برد، همراه با بند کلاه سفارشی، ابریشم آنتیک اندونزیایی و گل رز برای مادرش
یک کلاه ساز تخصص خود را با استفاده از #کلاه_ساز و #کلاه_سازی تقویت می کند.
هشتگ های پرطرفدار tiktok
هشتگ های پرطرفدار در TikTok بر اساس تعداد دفعاتی که از هشتگ استفاده شده و تعداد بازدیدهایی که دریافت کرده است، محبوب در نظر گرفته می شوند. با گنجاندن این هشتگ های محبوب در محتوای خود، کسب و کار کوچک شما می تواند فالوورهای جدیدی را جذب کند و به طور بالقوه حتی ویروسی شود و شناخت برند و فروش بالقوه را افزایش دهد.
هشتگهای پرطرفدار همچنین میتوانند به شما کمک کنند تا با روندها و موضوعات فعلی بهروز باشید، که میتواند برای جذابیت بازار هدف شما مهم باشد. کلید آزمایش با هشتگ های پرطرفدار؟ سر وقت باش در دنیای TikTok، روندها می توانند خیلی سریع بیایند و از بین بروند. اگر می خواهید برای یک گرایش خاص محتوا ایجاد کنید، در حالی که هنوز موضوعی و مرتبط است، بلافاصله روی آن بپرید.
در اینجا چند نمونه از هشتگ های پرطرفدار TikTok آورده شده است:
- #هر زمان در هر کجا
- #فوتوژنیک
- #بخشش
- #خوش آمدی
- #دفتر
- #عکاسی
- #وبلاگ ویدیویی
- #دفتر خاطرات
- #مسافرت رفتن
- #هدف
- #تیک تاک
- #خنده دار
@brookibakehouse یک روز در زندگی صاحب یک نانوایی
صاحب نانوایی روز کاری معمولی خود را با استفاده از #DayInMyLife به نمایش می گذارد.
TikTok هشتگهای پرطرفدار را در وبسایت خود به اشتراک میگذارد تا همیشه بدانید که چه چیزی ترند است. همچنین می توانید بر اساس صنعت و چارچوب زمانی فیلتر کنید تا آنچه را که به کسب و کارتان مرتبط است بیابید.
هشتگهایی برای دریافت شما در FYP
«صفحه برای شما» (معروف به FYP) فید الگوریتم محور TikTok است که محتوایی را بر اساس سابقه مشاهده و تعامل آنها در برنامه در اختیار کاربران قرار می دهد. FYP اولین ویژگی است که کاربران هنگام باز کردن برنامه مشاهده می کنند، بنابراین قرار گرفتن در معرض این فید فوق العاده ارزشمند است.
با استفاده از هشتگ «صفحه برای شما»، کسبوکارها به طور بالقوه میتوانند احتمال نمایش محتوای خود را در FYP افزایش دهند و به کاربرانی دسترسی پیدا کنند که در غیر این صورت ممکن است با حساب کسبوکار کوچک خود مواجه نشوند. در حالی که TikTok هرگز به طور رسمی اعلام نکرده است که با استفاده از این هشتگ ها محتوای شما را در FYP قرار می دهد، بسیاری از برندها با این استراتژی موفقیت آمیز بوده اند.
توصیه ما؟ در حالی که استفاده از این هشتگ ها تضمینی برای دریافت محتوای شما در FYP نیست، افزایش دسترسی شما به برنامه ارزش یک ضربه را دارد. گفتنی است، اگر بین یک هشتگ FYP یا یک هشتگ طاقچه ای که بیشتر با برند شما مطابقت دارد انتخاب می کنید، به جایگاه خود بچسبید!
برخی از هشتگهای TikTok وجود دارند که میتوانند به شما در به دست آوردن FYP کمک کنند، مانند:
- صفحه #برای شما
- #برای شما
- #FYP
- #کاوش
- #كشف كردن
- #جدید
@thetipsytraveler_nc کارم را رها کردم تا یک تجارت بار موبایل باز کنم و ما بسیار خوشحالیم که این کار را انجام دادیم! #fyp # trending #mobilebar #smallbusiness ♬ کوچکترین ویولن جهان – AJR
یک زوج مادر و دختر از #FYP برای جذب مشتریان جدید به کسب و کار بار تلفن همراه خود استفاده می کنند.
استفاده از هشتگ های TikTok را به روش صحیح شروع کنید
استراتژی هشتگ TikTok برای ارتباط با مخاطبان هدف شما حیاتی است. در مورد آن فکر کنید: ممکن است جذاب ترین، خلاقانه ترین، خنده دارترین یا تفکربرانگیزترین محتوای ویدیویی را ایجاد کنید، اما برای اینکه ارزش داشته باشد باید به افراد مناسب دسترسی پیدا کنید. استفاده از هشتگهای مرتبط با محتوای خود میتواند به شما در ایجاد یک جامعه و وفاداری به برندتان، تبدیل شدن به یک رهبر فکری، ملاقات با دیگر صاحبان کسبوکارهای کوچک، جذب مشتریان جدید کمک کند و میتواند بر نتیجه شما تأثیر بگذارد.
امروز شروع کنید! هشتگ های مختلف را آزمایش کنید، دنبال کنید که کدام یک بیشترین تعامل را با مخاطبان هدف شما ایجاد می کنند، و سپس استراتژی خود را تغییر دهید و بهبود دهید، همانطور که یاد می گیرید چه چیزی برای کسب و کار منحصر به فرد شما مفید است. #هشتگ گذاری مبارک!