منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • 8 راه آسان برای استفاده از TikTok’s FYP (و معنی آن)

8 راه آسان برای استفاده از TikTok’s FYP (و معنی آن)

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
8 راه آسان برای استفاده از TikTok's FYP (و معنی آن)

TikTok راه درازی را از منشأ خود به عنوان یک برنامه همگام‌سازی لب زیبا با پیروان جنرال Z پیموده است. پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیوی کوتاه اکنون حدود سه چهارم کاربران فعال در سراسر جهان دارد.

fyp tiktok - نحوه جذب کاربران tiktok در سراسر جهان

و اگر با این برنامه آشنایی دارید، احتمالاً چیزهای زیادی در مورد صفحات برای شما (FYP) شنیده اید. با در نظر گرفتن “جام مقدس” موفقیت در یک برنامه، ظاهر شدن در FYP می تواند مزایای زیادی برای کسب و کار شما داشته باشد.

در این پست، می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم که FYP TikTok دقیقاً چیست، چه سودی برای کسب‌وکار شما دارد و هشت راه برای دستیابی به آن تا بتوانید تعامل و قرار گرفتن در معرض برند خود را افزایش دهید.

FYP در TikTok چیست؟

صفحه For You (یا FYP) اولین صفحه ای است که کاربران برنامه Tik Tok را در آن باز می کنند. این به آنها فید انتخاب شده از ویدیوهای سازندگانی را نشان می دهد که ممکن است آنها را دنبال نکنند، اما الگوریتم TikTok فکر می کند می توانند بر اساس علایق و تعاملات گذشته آنها را دوست داشته باشند. هدف Tiktok این است که کاربران را برای مدت طولانی با محتوای هدفمند در آنجا نگه دارد.

نحوه رفتن به fyp در tiktok - فلشی که نحوه دسترسی به FYP را نشان می دهد

چه چیزی در مورد FYP عالی است؟

فقط ارسال محتوای عالی در Tiktok کافی نیست و امیدواریم کاربران شروع به دنبال کردن شما کنند. شما باید در مقابل مخاطبان زیادی باشید و در ذهن مشتریان بالقوه خود باشید – و فرود در FYP می تواند شما را به آنجا برساند.

رفتن به FYP ممکن است به شما کمک کند:

  • فالوورهای بیشتری دریافت کنید: FYP اولین چیزی است که کاربران هنگام باز کردن برنامه می بینند، بنابراین نوردهی بسیار زیادی را فراهم می کند. و اگر بخواهید برای مخاطبان Gen Z و Millennials بازاریابی کنید، بسیار سودمند است، زیرا 70 درصد از کاربران آن زیر 39 سال سن دارند.

نحوه رفتن به fyp tiktok - نقص سن کاربر tiktok

منبع تصویر

  • کسب درآمد: با قرار گرفتن در معرض بیشتر tiktok فالوورهای tiktok بیشتر و فروش بیشتر می شود. و هنگامی که به نقطه عطف 10000 فالوور رسیدید، می‌توانید با صندوق سازندگان TikTok نیز از ویدیوهای خود درآمد کسب کنید.
  • کسب حمایت مالی: هنگامی که الگوریتم شروع به انتشار محتوای شما برای مخاطبان وسیع تری کند، شما به عنوان یک مرجع در جایگاه خود شناخته خواهید شد. این می تواند منجر به حمایت های پولی شود.
  • برای شرکت خود فروش انجام دهید: فرود در FYP به شما کمک می کند تا آگاهی از برند را همراه با دنبال کردن و لایک های بیشتر افزایش دهید. و این می تواند به سرعت به فروش بیشتر برای شرکت شما تبدیل شود.
  • حضور آنلاین خود را ایجاد کنید: هنگامی که به وضعیت FYP رسیدید، می توانید از TikTok برای هدایت ترافیک به دیگر پلتفرم های خود استفاده کنید و حضور آنلاین خود را به طور کلی ایجاد کنید.

8 راه برای استفاده از TikTok’s FYP

استفاده از الگوریتم TikTok برای انتخاب محتوا برای FYP آن در هاله ای از ابهام قرار دارد. با این حال، چندین استراتژی وجود دارد که می توانید از آنها برای بهبود شانس خود برای برنده شدن یک نقش اصلی در پلتفرم FYP استفاده کنید.

در اینجا هشت راه برای افزایش شانس شما برای برجسته شدن در صفحه TikTok For You آورده شده است.

1. به طور مداوم در زمان مناسب پست کنید

این به این دلیل است که هرچه بیشتر پست کنید، شانس بیشتری برای دریافت محتوای خود در FYP دارید. برای بردن آن باید در آن حضور داشته باشید.

با هدف قرار دادن سه بار در هفته پست های روزانه ایجاد کنید. اما وسوسه نشوید که محتوا را فقط به خاطر آن پست کنید. مطمئن شوید که کیفیت خوبی دارد و جذاب است.

همچنین باید در زمان مناسب پست ارسال کنید.

نحوه دسترسی به fyp tiktok - بهترین زمان برای ارسال در tiktok

از آنجایی که تعامل شانس شما را برای حضور در FYP افزایش می‌دهد، باید زمانی پست ارسال کنید که مخاطبان شما آنلاین هستند و آماده تعامل هستند.

پس چگونه می دانید بهترین زمان چه زمانی است؟

  • به یک حساب TikTok Pro بروید. مانند استفاده از الگوها برای یادداشت‌های جلسه، حساب Pro زندگی شما را بسیار آسان‌تر می‌کند. با استفاده از آن می توانید روزها و زمان هایی را ببینید که فالوورهای شما بیشتر فعال و درگیر هستند.
  • به مکان های جغرافیایی مخاطبان خود نگاه کنید تا مطمئن شوید منطقه زمانی شما در یک راستا قرار دارد.

2. از هشتگ های پرطرفدار استفاده کنید

استفاده از هشتگ‌های پرطرفدار باعث می‌شود محتوای شما توسط الگوریتم انتخاب شود و از این رو، شانس شما را برای رسیدن به FYP افزایش می‌دهد. مانند هشتگ های اینستاگرام، هشتگ های TikTok محتوای شما را دسته بندی می کند و قابلیت جستجوی شما را افزایش می دهد.

کیفیت را هدف قرار دهید نه کمیت – 3-6 هشتگ پرطرفدار را انتخاب کنید که به محتوای شما مرتبط است.

می توانید از #fyp و #ForYou استفاده کنید، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که کار کند. هشتگ‌های مرتبط با محتوا و جایگاه شما شانس بیشتری برای موفقیت در بازاریابی TikTok شما ارائه می‌دهند و به شما کمک می‌کنند فالوورهای مناسب را جذب کنید.

برای کمک به انتخاب هشتگ، کلمات کلیدی مرتبط با جایگاه خود را جستجو کنید و ببینید کدام هشتگ ها از محبوب ترین ویدیوها استفاده می کنند. یا می‌توانید با تلاش‌های سئوی خود به تحقیقات کلیدواژه پایه اعتماد کنید.

3. محتوای منحصر به فرد (و بهتر) را ارسال کنید

TikTok به محتوای با کیفیت بالا و جذاب پاداش می دهد. اگر ویدیوی شما پاسخ خوبی دریافت کند، شانس بیشتری برای پایان دادن به FYP دارد. اما چگونه مطمئن می شوید که محتوای شما بالاتر از بقیه است؟

اول از همه، کیفیت ویدیو و صدای شما باید درجه یک باشد. اکثر گوشی‌های هوشمند ویدیوی HD ارائه می‌دهند، بنابراین ایجاد ویدیوهای با وضوح بالا بدون بودجه زیاد آسان است.

از دیگران الهام بگیرید اما وسوسه نشوید که تقلید کنید. کاربران از محتوای منحصربه‌فرد لذت می‌برند، بنابراین مطمئن شوید که ایده‌های TikTok شما از بقیه متمایز هستند. در راهنمای ما ایده های زیادی برای پخش زنده در TikTok وجود دارد.

روندها را در جهتی جدید ببرید. خلاق باشید و فیلترها، برچسب ها و انتقال ها را آزمایش کنید. این باعث افزایش بازدید و تعامل می شود.

نحوه رفتن به tiktoks fyp - محتوای اساسی

4. ویدیوهای کوتاه و جذاب ایجاد کنید

TikTok به نرخ تکمیل اهمیت می دهد. اصولاً چند نفر ویدیوی شما را تا آخر تماشا می کنند. هرچه بینندگان بیشتری این کار را انجام دهند، احتمال بیشتری وجود دارد که محتوای شما در صفحه For You قرار بگیرد.

ویدئوها می توانند تا یک دقیقه طول بکشند، اما تئوری این است که کوتاه کردن ویدیوهای شما تا حد امکان، شانس تماشای آنها را تا انتها افزایش می دهد. اما پس از آن، کیفیت پادشاه است. اگر جوان‌تر هستند، مطمئن شوید که هنوز هم سرگرم‌کننده، جالب و جذاب هستند. هدف اصلی شما باید افزایش لایک و اشتراک گذاری آنها باشد.

نحوه رفتن به fyp tiktok - اسکرین شات ویدیویی کوتاه

با طول های مختلف آزمایش کنید تا بهترین را برای شما پیدا کنید.

5. با افراد با نفوذ همکاری کنید

همکاری دامنه دسترسی شما را افزایش می‌دهد و اگر شریکتان در FYP ظاهر شود، شما نیز از آن سود خواهید برد. می‌توانید به روش‌های مختلفی با سازندگان همکاری کنید، از جمله دوئت‌ها و دوخت‌ها (ما در اینجا به شما نشان می‌دهیم که چگونه در TikTok خیاطی کنید).

TikTok بالاترین نرخ تعامل چشمگیر را نسبت به هر پلتفرم دیگری دارد. بنابراین وقتی با اینفلوئنسرهای TikTok شریک می‌شوید، می‌توانید با درگیر شدن فوری در خط FYP قرار بگیرید.

8 راه آسان برای استفاده از TikTok's FYP (و معنی آن)

منبع تصویر

برای شروع، بهترین TikTokers و اینفلوئنسرها را برای کمپین خود شناسایی کنید و زمانی را برای گپ زدن با آنها از طریق تلفن، ایمیل یا حتی کنفرانس های مبتنی بر وب اختصاص دهید.

6. از کلیپ های صوتی یا جلوه های ویدیویی پرطرفدار برای افزایش قابلیت کشف استفاده کنید

موسیقی نقش مهمی در ویدیوهای TikTok دارد – موسیقی و صداها را به عنوان هشتگ در نظر بگیرید.

کاربران می توانند کلیپ های صوتی، صداها و افکت های خاص را در برنامه جستجو کنند. با استفاده از کلیپ های صوتی پرطرفدار در محتوای ویدیویی خود، می توانید لایک ها، نظرات و بازدیدهای خود را افزایش دهید.

چگونه صداهای محبوب را برای استفاده در ویدیوهای خود پیدا می کنید؟

روی دکمه “صداها” ضربه بزنید و صفحه “کشف” را برای صداهای پرطرفدار، صداهای توصیه شده برای ویدیوهای خود و موارد دیگر بررسی کنید.

و می‌توانید آن‌ها را به‌عنوان موارد دلخواه ذخیره کنید تا بعداً زمانی که احساس می‌کنید الهام گرفته‌اید، از آن‌ها استفاده کنید.

نحوه رفتن به fyp tiktok - Sounds Library

7. زیرنویس های کوتاه و جالب بنویسید

شما به 150 کاراکتر محدود شده‌اید، بنابراین باید روی نوشتن شرح‌های کوتاه که شامل هشتگ‌های مرتبط هستند و تعامل را تشویق می‌کنند، تمرکز کنید.

سعی کنید شرحی ایجاد کنید که کنجکاوی را برانگیزد، مانند “صبر کنید تا ببینید در پایان چه اتفاقی می افتد”. این می تواند بازدیدها و نرخ تکمیل را افزایش دهد. همچنین می توانید برای جلب توجه مخاطب سوالی بپرسید. یا اطلاعاتی را که می‌خواهید فاش کنید، مسخره کنید.

نحوه ورود به fyp tiktok - زیرنویس های جالب

8. از یک قلاب برای جذب مخاطب خود استفاده کنید

قلاب – اولین چند ثانیه مهم ویدیوی شما – مانند عنوان محتوای TikTok شما است. باید توجه مخاطبان شما را به خود جلب کند و انگیزه تماشای آن را تا انتها داشته باشد. در مورد ویدیوهای محبوب در جایگاه خود تحقیق کنید تا بتوانید قلاب خود را پیدا کنید که با مخاطب هدف شما طنین انداز شود.

در اینجا چند راه قاتل برای شروع هوک شما وجود دارد که ثابت شده است بازدیدها را افزایش می دهد:

  • میخوای رازش رو بدونی…
  • میخوام برات فاش کنم…
  • بزرگترین اشتباه مردم این است که وقتی…

هر طور که قلاب های خود را طراحی می کنید، مطمئن شوید که برای مخاطبان شما شخصی سازی شده اند. این به افزایش تعامل و افزایش شانس شما برای رسیدن به FYP TikTok کمک می کند.

نحوه رفتن به tiktoks fyp - قلاب در ابتدای ویدیو

مناظر خود را در صفحه برای شما TikTok تنظیم کنید

هیچ فرمول ثابتی برای حذف محتوای شما در TikTok FYP وجود ندارد و الگوریتم دائما در حال تغییر است. اما روندهای بازاریابی رسانه های اجتماعی نشان می دهد که TikTok در حال تبدیل شدن به یک بازیگر اصلی است، بنابراین باید برای به حداکثر رساندن پتانسیل آن آماده باشید.

نکته خوب این است که برای پیوستن به FYP به فالوورهای زیادی نیاز ندارید. و اگر این هشت هک را امتحان کنید، به طور قابل توجهی شانس خود را برای ایمن کردن جایگاه خود افزایش خواهید داد.

  1. به طور مداوم در بهینه ترین زمان پست کنید
  2. از هشتگ های پرطرفدار استفاده کنید
  3. محتوای منحصر به فرد (و بهتر) را ارسال کنید
  4. ویدیوهای کوتاه و جذاب ایجاد کنید
  5. با افراد تأثیرگذار همکاری کنید
  6. از کلیپ های صوتی یا جلوه های ویدیویی پرطرفدار استفاده کنید
  7. زیرنویس های کوتاه و جالب بنویسید
  8. از یک هوک برای جذب مخاطب خود استفاده کنید

درباره نویسنده

Jenna Bunnell، مدیر ارشد بازاریابی محتوا در Dialpad است – یک سیستم ارتباطی یکپارچه، با میزبانی ابری و یکپارچه با هوش مصنوعی که جزئیات تماس ارزشمندی را برای صاحبان مشاغل و نمایندگان فروش ارائه می‌کند – به همراه منابع مفیدی مانند این نکات آموزشی فروش از Dialpad. او الهام گرفته و مشتاق است که با حساسیت طراحی یک برند ارتباط برقرار کند و تصور کند چگونه محتوا را به روش‌های خلاقانه و جامع ارائه کند. پروفایل لینکدین او را بررسی کنید.