
میلیاردها نفر هر روز از Google برای یافتن مشاغل جدید، پاسخ به سؤالات یا راه حل های مفید برای مشکلات خود استفاده می کنند – و تبلیغات Google بخش ارزشمندی از این تبادل برای جستجوگران و مشاغل است.
متأسفانه، برخی از بازیگران بد سعی کردهاند از این اعتماد متقابل با تبلیغات متقلبانه خود به عنوان رقیب یا ظاهر شدن به عنوان سایر مشاغل آنلاین استفاده کنند. این کلاهبرداران از مشتریان بالقوه شما سوء استفاده می کنند و می توانند اعتماد به برند شما را تضعیف کنند. تخمین زده می شود که تا 20 درصد از تبلیغات دیجیتال تقلبی یا کلاهبرداری شده است، و 49 درصد از تبلیغ کنندگان، تقلب در تبلیغات را به عنوان نگرانی اصلی هنگام اجرای تاکتیک هایی مانند تبلیغات جستجو گزارش می دهند.
برای جلوگیری از این نوع فریب آنلاین، گوگل در سال 2020 اعلام کرد که برای ادامه استفاده از Google Ads از تبلیغ کنندگان خود بخواهد هویت خود را تأیید کنند. اما، اکثریت قریب به اتفاق تبلیغکنندگان در Google حسابهای خود را تأیید نکردهاند – عمدتاً به این دلیل که Google هنوز از آنها خواسته یا دعوت نکرده است تا هویت خود را تأیید کنند.
برای کمک به تبلیغکنندگان بیشتر در تأیید هویت خود، Google اخیراً اعلام کرد که برخی از حسابها میتوانند تأیید صحت تبلیغکننده خود را زودتر ارسال کنند. ما پنج دلیل را به اشتراک میگذاریم که چرا باید راستیآزمایی زودهنگام را تکمیل کنید—و چرا اینقدر مهم است.
راستیآزمایی تبلیغکننده گوگل چیست؟
گوگل برای اولین بار در سال 2018 تأیید آگهی را برای خریداران تبلیغات سیاسی معرفی کرد. اما او آن را در سال 2020 گسترش داد تا شفافیت را افزایش دهد. در اینجا چیزی است که گوگل در مورد آن می گوید:
،[Advertiser verification] این کار باعث میشود افراد راحتتر بفهمند که تبلیغکننده پشت تبلیغاتی که در Google میبینند چه کسی است و به آنها کمک میکند هنگام استفاده از کنترلهای تبلیغات ما تصمیمات آگاهانهتری بگیرند. همچنین با شناسایی بازیگران بد و محدود کردن تلاش آنها برای معرفی نادرست به حمایت از سلامت اکوسیستم تبلیغات دیجیتال کمک می کند.
از زمان اعلام این خبر در سال 2020، بسیاری از تبلیغکنندگان دعوت شدهاند تا هویت خود را در حساب Google Ads خود تأیید کنند – معمولاً از طریق ایمیل یا اعلان – و سپس 30 روز فرصت داده شده تا فرآیند را آغاز کنند. برای اکثر تبلیغکنندگان، این فرآیند آسان و ساده است و تنها چند دقیقه طول میکشد تا تکمیل شود.
سرعت بخشیدن به فرآیند تأیید آگهیدهنده Google Ads چیزی بیش از تکمیل برخی مدارک مورد نیاز است. از سال گذشته، گوگل بی سر و صدا برخی از ویژگی ها، امکانات و مزایای اضافی را برای تبلیغ کنندگان تأیید شده خود معرفی کرده است. ما آنها را نیز به همراه برخی از مزایای اضافی تأیید سریع، در آینده پوشش خواهیم داد.
5 دلیل برای تکمیل تأیید صحت آگهیدهنده Google در اسرع وقت
در اینجا پنج مزیت کلیدی تکمیل زودهنگام تأیید حساب Google Ads شما آورده شده است.
1. افزایش اعتماد و اعتبار برای تبلیغات گوگل شما
برنامه راستیآزمایی آگهیدهنده Google برای برجسته کردن مارکهای معتبر و حذف هرگونه تقلب از SERP طراحی شده است. جستجوگران شکاک احتمالاً از تبلیغاتی که با آنها ناآشنا هستند یا معاملاتی که ممکن است “خیلی خوب برای واقعی بودن” باشند اجتناب کنند – حتی اگر معتبر باشند. با تأیید تبلیغات خود با Google، تبلیغات شما به طور خودکار در هر زمان با افشاگری نمایش داده می شود که در آن کاربران می توانند به سرعت و به راحتی صحت و مکان شما را تأیید کنند و سایر تبلیغاتی که در Google اجرا می کنید می توانند ببینند.
در SERP، تبلیغکنندگان میتوانند اطلاعات تأیید آگهیدهنده شما را با کلیک بر روی نماد 3 نقطه (یا نماد اعلان در تلفن همراه) مشاهده کنند. تبلیغات در یوتیوب یا Google Display Network برای تبلیغکنندگان تأیید شده، افشا و شفافیت یکسانی دارند.
2. نشان تأیید شده انحصاری در تبلیغات شما (آزاد کردن عناوین مارک دار)
توییتر دیگر تنها نشان آبی شهر نیست. از آنجایی که Google به تبلیغکنندگان بیشتری اجازه میدهد هویت خود را تأیید کنند، آنها همچنین با افتخار آگهیدهندگانی را که فرآیند تأیید را تکمیل کردهاند، با یک نشان جدید براق در کنار تبلیغات خود برجسته میکنند. گوگل در حال آزمایش نشان چک آبی و طلایی در کنار تبلیغکنندگان مختلف تأیید شده در SERP است.
منبع
این نشانهای تأیید پتانسیل این را دارند که برای تبلیغکنندگانی که میخواهند خود را از دیگران در SERP متمایز کنند، بهویژه برای هر رقیبی که میخواهد از شهرت برند قوی خود استفاده کند. این نشانها برای حسابهای تأیید شده منحصر به فرد هستند و میتوانند مستقیماً بر عملکرد تبلیغات تأثیر بگذارند و نرخ کلیک را بهبود بخشند.
این نشانها نه تنها افزودنی خوبی برای تبلیغات PPC شما هستند، بلکه میتوانند به تبلیغکنندگان اجازه دهند تا برخی از سرفصلهای تبلیغات موجود خود را جایگزین کنند که به جستجوگران با «سایت رسمی برند» و پیامهای مشابه اطمینان میدهد. اگرچه این عناوین اغلب به عملکرد یک تبلیغ کمک می کنند، اما قانع کننده ترین پیام نیستند. من مطمئن هستم که اکثر تبلیغ کنندگان از استفاده نکردن از یکی از عنوان های خود برای اطمینان از صحت آگهی خود به جستجوگران قدردانی می کنند.
3. نام تجاری خود را با دارایی نام تجاری برجسته کنید (فقط برای تبلیغکنندگان تأیید شده در دسترس است)
در اواخر سال 2022، گوگل برخی از ویژگی های تبلیغاتی ویژه را برای تبلیغ کنندگان تأیید شده اعلام کرد. از جمله این ویژگیها، دارایی نام تجاری جدید است که به شما امکان میدهد نام کسبوکارتان را بهطور برجسته در بالای آگهی خود نمایش دهید.
این دارایی جدید به شما امکان می دهد اعتبار تبلیغات خود را ادعا کنید و برند خود را تبلیغ کنید. Google می تواند این اطلاعات را به صورت پویا از وب سایت شما بیرون بکشد یا می توانید ویژگی نام کسب و کار خود را در سطح کمپین در Google Ads ارائه دهید. دارایی های نام کسب و کار Google باید:
- حداکثر 25 کاراکتر
- نام دامنه یا نام قانونی کسب و کار ارائه شده در طول فرآیند تأیید را کاملاً مطابقت دهید.
- به صورت برجسته در صفحه فرود آگهی نمایش داده شود.
4. دارایی های لوگوی بهینه شده برای تبلیغ کنندگان تأیید شده
دارایی لوگو که خواهر دارایی نام تجاری جدید است، همچنین یک ویژگی ویژه برای تبلیغ کنندگان تأیید شده است. دارایی نشانواره کسبوکار به تبلیغکنندگان تأیید شده اجازه میدهد یک نماد لوگوی سفارشیشده را در سمت چپ تبلیغات خود قرار دهند. این به طور موثر به فاویکون سرویس تبلیغات PPC شما اجازه می دهد تا به عنوان یک نتیجه ارگانیک عمل کند.
همه تبلیغات بدون دارایی نشانواره یک نماد کره آبی بهعنوان مکاننما استفاده میکنند.
مثالی از دو آگهی: یکی با نام تجاری و دارایی آرم منحصر به فرد و دیگری بدون.
مانند سایر داراییهای تبلیغاتی Google (که قبلاً به عنوان افزونه شناخته میشد)، این ویژگیهای جدید را میتوان پس از تکمیل فرآیند تأیید آگهیدهنده، مستقیماً در حساب Google Ads شما ایجاد کرد. در Google Ads، تبلیغکنندگان تأیید شده میبینند که داراییهای نام کسبوکار و نشانواره کسبوکار بهعنوان گزینههای منو در زیر «آگهیها و داراییها» ظاهر میشوند.
به یاد داشته باشید، داراییهای لوگوی تجاری جدید Google باید:
- کسب و کار تبلیغ شده را مطابقت دهید و با نام دامنه ارائه شده مطابقت داشته باشید.
- نسبت تصویر مربعی (1×1) داشته باشید.
- وضوح بین 128×128 (حداقل) و 1200×1200 (حداکثر) باشد.
- با هر دو حالت روشن و تاریک سازگار باشد.
در نهایت، گوگل می تواند لوگوی شما را به صورت دارایی مربع یا دایره ای در SERP همراه با تبلیغ شما ارائه دهد. اطمینان حاصل کنید که هر محتوای مهم در لوگوی کسب و کار کوچک شما در مرکز قرار دارد تا از قطع شدن لوگوی شما هنگام نمایش در SERP جلوگیری شود.
5. پشتیبانی اولویت از Google Ads
مدیریت خطمشیهای Google میتواند دشوار باشد، و حتی سختکوشترین مدیر حساب PPC هر از گاهی تبلیغات Google را تأیید نمیکند. Google از چندین سیستم خودکار برای بررسی انطباق تبلیغات استفاده میکند و گاهی اوقات میتواند در رد یا حتی تعلیق حساب PPC بیش از حد مشتاق باشد. اطلاع از این که گوگل به اشتباه حساب شما را به حالت تعلیق درآورده است، می تواند اخبار ویرانگری باشد.
متأسفانه، سیستمهای کمکی Google Ads میتواند برای تبلیغکنندگانی که میخواهند این خطاها را برطرف کنند و تبلیغات خود را به سرعت آنلاین بازگردانند، خستهکننده باشد. برای مثال، پشتیبانی خودکار گوگل توصیه میکند که تبلیغکنندگان «میتوانند در عرض پنج روز کاری منتظر پاسخ باشند، اگرچه گاهی اوقات ممکن است کمی بیشتر طول بکشد». اوه
با این حال، تبلیغکنندگان تأیید شده ممکن است در این هفته یک استراحت خوش شانسی از صف پشتیبانی دریافت کنند. اخیراً گوگل اعلام کرده است که ممکن است برخی از تبلیغکنندگان واجد شرایط اولویتبندی درخواستهای خود پس از تکمیل تأیید حساب باشند.
این درخواست تجدیدنظر اولویت جدید به تبلیغکنندگان این امکان را میدهد تا مشکلات خود را سریعتر حل کنند و تبلیغات خود را به صورت آنلاین با زمان توقف کمتر بازگردانند – در نهایت باعث صرفهجویی دلارهای بیشماری در کسبوکارشان در درآمد از دست رفته و نگرانی و دردسرهای تیم پشتیبانی Google میشود. روزها صرفهجویی میشود.
اکنون حساب Google Ads خود را تأیید کنید
برنامه راستیآزمایی تبلیغکننده Google به گونهای طراحی شده است که هم برای جستجوگران و هم برای تبلیغکنندگان مفید باشد. از آنجایی که Google همچنان به انتشار گزینههایی برای حسابهای بیشتر ادامه میدهد، در تأیید حساب خود فعال باشید تا مطمئن شوید که کمپینهای شما ویژگیهای جدید منحصر به فرد و پشتیبانی اولویتدار از Google Ads دریافت میکنند، همراه با افزایش اعتماد به تبلیغات شما. از مزایای
در اینجا پنج دلیل وجود دارد که چرا باید تأیید اعتبار Google Ads خود را اکنون تکمیل کنید:
- اعتماد و اعتبار را برای تبلیغات گوگل خود افزایش دهید
- نشان تأیید شده انحصاری در تبلیغات شما (مستثنی از عناوین مارکدار)
- برند خود را با دارایی های نام تجاری برجسته کنید
- داراییهای نشانواره برای تبلیغکنندگان تأیید شده بهینه شده است
- پشتیبانی اولویت از Google Ads
برای شروع کار با تأیید حساب Google Ads خود، دستورالعملهای موجود در راهنمای تأیید حساب Google را در اینجا دنبال کنید.