
دیروز، گوگل چند تغییر را در افزونههای تبلیغاتی اعلام کرد – که همگی عالی هستند، اما ممکن است برای تبلیغکنندگان مبتدی کمی گیجکننده باشند – بنابراین ما همه چیز را در این پست روشن میکنیم.
بزرگنمایی تصویر ، تاپیک توییتر را ببینید،
چهار به روز رسانی به شرح زیر است:
- افزونه های تبلیغاتی اکنون دارایی نامیده می شوند.
- [Legacy] ایجاد و پیش نمایش افزونه ها آسان است.
- گزارش ترکیبی برای نشان دادن [legacy] نمایش جزئیات
- گزارش دارایی جدید برای نشان دادن عملکرد دارایی فردی.
برای دریافت کامل اسکوپ به ادامه مطلب بروید!
به روز رسانی برنامه های افزودنی تبلیغات گوگل: نسخه مختصر
بنابراین در اینجا خلاصه ای از اطلاعیه 15 سپتامبر گوگل در مورد افزونه ها آورده شده است:
از این پس، این افزونه در گوگل ادز به عنوان “دارایی” تغییر نام داده می شود. در هفته های آینده، جریان ایجاد تبلیغات تغییر خواهد کرد همانطور که می خواهید ایجاد کنید و پیش نمایش کنید [legacy] برنامه های افزودنی در پنجره ایجاد آگهی (برخلاف جداگانه، همانطور که اکنون است). همچنین در هفته های آینده شاهد عملکرد دارایی های شخصی در یک . در دیده خواهد شد جدید گزارش ملک، و در ماه های آینده می بینمت [legacy] در نمایش جزئیات گزارش ترکیبی
شما مجبور نیستید کاری انجام دهید– همه به طور خودکار و موجود شما اتفاق می افتد [legacy] الحاقات و تداعی ها دست نخورده باقی خواهند ماند.
چه چیزی با داراییها و برنامههای افزودنی Google Ads تغییر میکند؟
بیایید اکنون به هر تغییری بپردازیم.
تغییر شماره 1: افزونه های تبلیغاتی اکنون دارایی نامیده می شوند
چه زمانی این اتفاق می افتد؟ اکنون.
این بخش از بهروزرسانی کاملاً مستقیم است. افزونههای Google Ads اکنون دارایی نامیده میشوند. هیچ چیز در مورد هیچ ویژگی (پسوند fka) تغییر نمی کند، فقط نام. بنابراین هنوز هم می توانید بسازید:
اما در حالی که همه [legacy] برنامههای افزودنی اکنون دارایی هستند، نه همه داراییها [legacy] افزونه. دارایی ها شامل عنوان و توضیحات (برای تبلیغات جستجوی واکنشگرا)، و همچنین تصاویر، آرم ها و ویدیوها (برای کمپین های Performance Max) است.
تغییر شماره 2: می توانید به راحتی دارایی ها را ایجاد کنید (افزونه های fka)
چه زمانی این اتفاق می افتد؟ در هفته های آینده
اکنون میدانم که گاهی اوقات Google یک بهروزرسانی کمتر از ایدهآل را بهعنوان «روشی آسانتر» برای انجام X، Y یا Z در نظر میگیرد، اما در این مورد، این یک گام واقعی در فرآیند ایجاد تبلیغات Google است. به نظر میرسد وجود دارد. یک بهبود
قبل از، [legacy] برنامههای افزودنی مرحلهای جدا از ایجاد تبلیغات در فرآیند راهاندازی کمپین بود. شما (1) مناقصه، (2) تنظیمات کمپین، (3) کلمات کلیدی و تبلیغات، (4) برنامه های افزودنی، و سپس (5) بودجه داشتید. اکنون (1) مناقصه (2) تنظیمات کمپین، (3) کلمات کلیدی (4) تبلیغات و دارایی ها و سپس (5) بودجه خواهید داشت.
این بدان معناست که ابتدا یک پنجره داشتید که میتوانید عنوان و توضیحات خود را وارد کنید و آنها را پیشنمایش کنید (نکاتی برای کپی تبلیغات جستجوی واکنشگرا در اینجا) و سپس یک پنجره جداگانه که در آن میتوانید پیشنمایش خود را مشاهده کنید. [legacy] پسوند – اما نه در ارتباط با تبلیغی که آن را با آن مرتبط میکنید.
اکنون می توانید خود را ایجاد و پیش نمایش کنید [legacy] پسوند با عناوین و توضیحات شما.
دو تغییر دیگر:
- Google اکنون داراییهایی را بر اساس هدف کمپین شما توصیه میکند (مانند توصیه داراییهای فرم سرنخ اگر هدف شما ایجاد سرنخ است).
- تمام داراییها (افزونههای fka) که در این گردش کار جدید ایجاد میکنید برای سایر کمپینها و گروههای تبلیغاتی نیز در دسترس خواهند بود.
تغییر شماره 3: [Legacy] برنامه های افزودنی که باید در گزارش ترکیبی گنجانده شوند
چه زمانی این اتفاق می افتد؟ اطلاعات جدید در این گزارش طی چند ماه آینده منتشر خواهد شد.
بنابراین گزارش ترکیبی یک گزارش جدید در Google Ads نیست. این گزارش به شما نشان میدهد که هر ترکیب دارایی در تبلیغات جستجوی واکنشگرای شما چه تعداد نمایش دریافت میکند، بنابراین میتوانید ببینید که کدامیک رایجترین هستند.
از آنجایی که RSA ها از یادگیری ماشین برای ارائه بهترین ترکیب ها استفاده می کنند، اساساً به شما ایده می دهد که کدام بهترین عملکردها را دارند، اما همانطور که گوگل در گزارش به ما یادآوری می کند، بهترین عملکردها توصیه نمی شود که استاتیک ایجاد کنید. نسخه های ترکیبات (با استفاده از پین کردن)، زیرا RSA ها از سیگنال های بلادرنگ برای تولید ترکیب ها استفاده می کنند.
چه چیزی در حال تغییر است: از آنجایی که افزونه ها اکنون دارایی هستند، اکنون می توانید ببینید کدام یک [legacy] برنامههای افزودنی نیز بیشترین تأثیر را دارند.
تغییر شماره 4: تبلیغات جدید و گزارشهای دارایی
چه زمانی این اتفاق می افتد؟ این گزارش در هفته های آینده منتشر خواهد شد.
آخرین اما نه کماهمیت، گزارش جدیدی به نام گزارش دارایی وجود دارد که به شما امکان میدهد عملکرد داراییهای فردی را در تبلیغات جستجوی واکنشگرا (بر خلاف ترکیبی از داراییها) مشاهده کنید. گزارش دارایی در سطح آگهی و گزارش دارایی در سطح کمپین هر دو در دسترس هستند و در برگه تبلیغات و دارایی ها در پانل پیمایش در سمت چپ شما در دسترس خواهند بود:
سپس دو نما خواهید داشت:
که در نمای ملک، شما می توانید عنوان و نمایش توضیحات را ببینید:
توجه داشته باشید که هر یک از این تصاویر اسکرین شات هایی از GIF در اعلامیه گوگل هستند.
این شامل تعداد و کدام آگهیهایی است که از داراییها استفاده میکنند، چه پین شده باشند، و همچنین کلیکها، نمایشها، نرخ کلیک و معیارهای رتبهبندی عملکرد:
که در نمای انجمنشما همان اطلاعات را برای خود خواهید دید [legacy] برنامه های افزودنی مانند لینک سایت، تصویر، فرم سرنخ، تماس، قیمت، تبلیغات و غیره. همچنین قابلیت مشاهده کلیکها، نمایشها و CTR را خواهید داشت:
آیا نیاز به انجام کاری دارید؟
نه! همانطور که گوگل بیان می کند،
هر برنامه افزودنی موجود به طور خودکار به دارایی تبدیل می شود و در عین حال تعامل خود را در سطوح حساب، کمپین و گروه تبلیغات حفظ می کند.
اما اگر میخواهید بدانید کدام داراییها (پسوند fka) برای تبلیغات شما بهترین هستند، ما . دیدن تبلیغات گوگل [legacy extensions 🤦🏻♀️ ] برگه تقلب!