منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • 20 نکته برتر بازاریابی که امسال به اشتراک گذاشتیم

20 نکته برتر بازاریابی که امسال به اشتراک گذاشتیم

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
20 نکته برتر بازاریابی که امسال به اشتراک گذاشتیم

ما مطالب زیادی منتشر می کنیم. و اگر به اندازه کافی ما را دنبال کرده اید، می دانید که ما سعی می کنیم نکات و اطلاعاتی را ارائه دهیم که ممکن است در هیچ وبلاگ قدیمی پیدا نکنید.

با این حال دو مشکل:

  1. گوگل برای نشان دادن اطلاعاتی طراحی شده است که مردم می دانند باید به دنبال آن باشند و
  2. طراحی شده برای اسکیت افراد.

میم اسکیمینگ

نتیجه؟ بسیاری از بهترین نکات ما – نکات ظریف کوچک، یادداشت های جانبی، و نشانگرهای حرفه ای که تفاوت بزرگی ایجاد می کنند – در رادار قرار می گیرند. به همین دلیل است که ما بهترین نکات سال خود را جمع آوری کرده ایم که ممکن است از دست داده باشید، اما اگر می خواهید در سال 2023 موفق باشید، نمی توانید از پس آن برآیید. آنها می توانند یک تغییر بازی برای تجارت شما باشند!

فهرست مطالب

پرش از بهترین به بهترین…

اشاره گرهای PPC ممتاز ما

این معیارها عمدتاً بر روی جستجو و شبکه های اجتماعی متمرکز شده اند و برخی از جواهرات کمپین بازاریابی مجدد و ویدیویی نیز در آنها پاشیده شده است.

تبلیغات گوگل

  1. برای هدف قرار دادن مخاطبان رقابتی خود بدون شکستن بانک، ما برخی از گزینه‌های کم‌هزینه عالی را برای هدف‌یابی کلمات کلیدی رقابتی در جستجو به اشتراک گذاشتیم، از جمله تبلیغات Quora بر اساس موضوع یا علاقه، گروه‌های اعضای LinkedIn، موارد مشابه دنبال‌کنندگان توییتر، انجمن‌های Reddit و نتایج جستجوی YouTube. برو به پست
  2. صرفه جویی در هزینه در تبلیغات گوگلبه هدف گذاری شهر/محله پایبند باشید. کدهای پستی در تئوری عالی هستند، اما گاهی اوقات پلتفرم های تبلیغاتی ممکن است برای تعیین آنها مشکل داشته باشند. اولی ممکن است به شما دسترسی بهتری بدهد. برو به پست
  3. کمپین های تبلیغاتی گوگل بدون سود یا سربه سر هنوز می توانند ارزش آن را داشته باشند اگر هدف شما جابجایی محصول است، اگر این یک کمپین فتح رقابتی است، اگر فروش با مشتری LTV بالا است، یا اگر یک کمپین آگاهی از برند محلی است. برو به پستموقعیت های سربه سر و بدون سود که در آن تبلیغات گوگل می تواند ارزش آن را داشته باشد
  4. تبلیغات جستجوی واکنش گرا جایگزینی برای تست نسخه تبلیغاتی نیستند. همچنان باید نسخه تبلیغاتی خود را به طور منظم با 2 تا 4 تنوع فعال در هر گروه تبلیغاتی آزمایش کنید. هر ماه، نسخه ضعیف را متوقف کنید و آن را با نسخه جدیدتر جایگزین کنید. برو به پست
  5. مراقب تصاویر تکراری در PMax باشید! اگر فید Google Merchant Center خود را به کمپین با بهترین عملکرد پیوند دهید، نیازی نیست تصاویر محصول را به عنوان دارایی تصویر جداگانه پیوند دهید. درعوض، تصاویر سبک زندگی افراد واقعی را که از محصول استفاده می‌کنند یا می‌پوشند، اضافه کنید. برو به پست

تبلیغات فیسبوک

  1. ادغام اقدامات تبدیل فیس بوک می تواند در زمان شما صرفه جویی کند. نه برای اندازه‌گیری رویداد انبوه، بلکه به این دلیل که به شما امکان می‌دهد اعداد تبدیل را در یک نمای سطح کمپین دریافت کنید و تصمیم‌گیری در سطح حساب را بسیار سریع‌تر بگیرید. برو به پستنمای سطح کمپین تبلیغاتی فیس بوک
  2. هک هدف گذاری فوق خلاقانه فیس بوک: آیا از محدودیت های هدف گذاری بر اساس هدف گذاری اشتغال، املاک و مستغلات و مالی ناامید شده اید؟ از مخاطبان درون بازار در Google برای هدایت ترافیک به سایت خود استفاده کنید، که همچنان نوع هدف گیری را ارائه می دهد که می توانید به عنوان مخاطب منبع برای یک کمپین مشابه فیس بوک استفاده کنید. برو به پست
  3. مطمئن ترین و کارآمدترین روش برای اندازه گیری بودجه تبلیغاتی فیسبوک شما هزینه به ازای هر هدف نتیجه از طریق مناقصه است (قبلاً سقف هزینه). چند پیشنهاد را با CBO (بهینه سازی بودجه کمپین) روشن و حداقل هزینه برای هر مجموعه تبلیغاتی امتحان کنید. فیس بوک به طور خودکار پیشنهادهای مختلف را در دسته های مختلف آزمایش می کند، بنابراین می توانید به راحتی موفق ترین استراتژی های خود را شناسایی و گسترش دهید. برو به پست
  4. با مخاطبان شبیه خود هوشمند باشید. Pixel نمی‌تواند همه بازدیدکنندگان وب‌سایت شما را ردیابی کند، بنابراین فهرست مشتریان یا مشترکین ایمیل به‌عنوان فهرست اولیه بهترین گزینه شماست. اگر از یک صفحه وب سایت استفاده می کنید، از یک صفحه با هدف بالا مانند

ppc بیشتر

  1. یک CTA در هر صفحه فرود ممکن است بهترین روش برای کسب و کار شما نباشد. اقدامات تبدیل ثانویه را در برخی از صفحات فرود با هدف بالا مانند ثبت نام ایمیل یا ابزارهای ماشین حساب، تخفیف ندهید. آنها ممکن است اهداف تبدیلی که می خواهید نباشند، اما ممکن است کاربرانی را جذب کنند که می توانید آنها را مجدداً هدف گیری کنید. برو به پست
  2. کمپین های بازاریابی مجدد خود را پیش از موعد متوقف نکنید. بله، مخاطبان شما باید حداقل 1000 نفر باشند، اما اگر از فهرست مشترکین به عنوان پایه برای مخاطبان مشابه یا مشابه استفاده می‌کنید، ممکن است پردازش آن تا 48 ساعت طول بکشد و یک سرویس “خیلی کوچک” دریافت خواهید کرد. “تا زمانی که به طور کامل رندر شود. به پست بروید.
  3. کمپین های ویدیویی دارای چاپ دقیقی هستند که باید از آنها آگاه باشید. به عنوان مثال، اگر برای اجرای کمپین ویدیویی خود در حال تحقیق بر روی وب سایت های GDN هستید، بدانید که گوگل همه سایت های موجود در GDN را به شما نشان می دهد، نه فقط سایت هایی که دارای تبلیغات ویدیویی هستند. بنابراین قبل از افزودن آن‌ها، آن سایت‌ها را بررسی کنید تا از هزینه‌های بیهوده جلوگیری کنید. برو به پست

    کرم محصول کپی رایتینگ ما

    قالب‌ها و پست‌های نمونه ما همیشه موفقیت‌آمیز هستند، اما ممکن است هنگام مرور، برخی از این جزئیات دقیق را از دست بدهید:

    1. بیش از هفت کلمه قدرت وجود دارد. بله، کلماتی مانند “شما”، “رایگان” و “زیرا” کلمات قدرتمند کلاسیک هستند، اما این قدرت استفاده از گزینه هایی مانند “آخرین”، “تقویت” و “نوآورانه” را کاهش نمی دهد. این 350 کلمه و عبارت جالب را امتحان کنید که شما را متمایز می کند.
    2. از Google Trends برای ثبت نکات ظریف در کپی تبلیغات خود استفاده کنید. به عنوان مثال “ابزارهای بازاریابی” در مقابل “نرم افزار بازاریابی” را در نظر بگیرید. ویسکانسین بیشتر به سمت ابزارها گرایش دارد، در حالی که آلاباما نرم افزار آن را دارد. این می تواند تفاوت زیادی در نرخ کلیک و کمپین های شما ایجاد کند. برو به پستجزئیات ترندهای گوگل
    3. برای جذب خوانندگان وبلاگ خود، از تیپ سطل در سراسر پست های خود استفاده کنید. این یک کلمه شیک برای عبارات پل مکالمه بین پاراگراف هایی مانند “حقیقت است…”، “منظورم این است:” و “اما این همه چیز نیست.” فقط زیاده روی نکنید و به یاد داشته باشید که پست شما باید همچنان قابل مشاهده باشد. برو به پست
    4. از سوالات بدیهی یا فریبنده خودداری کنید در ابتدای کسب و کار و نمایه اجتماعی، توضیحات، لامپ ها و سایر مطالب مربوط به آسانسور – مانند “آیا می خواهید مشتریان بیشتری جذب کنید؟” یا «آیا به یک پلتفرم همه کاره برای کمک به مدیریت صورتحساب اشتراک نیاز دارید؟ خلاق بودن. هدف شما در اینجا جلب توجه است، نه پنهان کردن ویژگی ها یا مزایا. برو به پست
    5. 3 روپیه را با نسخه تبلیغاتی PPC خود بیاموزید: تکرار و تقویت کنید اما زائد نباشید. بله، مرتبط بودن کلمه کلیدی برای امتیاز کیفیت مهم است. اما یک بار در عنوان خود، مسیر نمایش و/یا توضیحات کافی است. از فضای باقیمانده برای ویژگی ها، مزایا یا کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید. برو به پستنکات کپی تبلیغات PPC - نمونه هایی از تبلیغات گوگل که تکراری، غیر ضروری و قوی هستند

    بهترین کارشناسان وب سایت و سئو ما

    ما همیشه روی سئوی خودمان کار می کنیم زیرا به شما کمک می کنیم سئوی خود را بهبود ببخشید. در اینجا چند چیز کوچک وجود دارد که ممکن است فراموش کرده باشید:

    1. گاهی باید کمی کسل کننده باشی برای رتبه بالاتر در گوگل، این به معنای استفاده از عناوین واضح و عناوین بالای سرفصل های خلاقانه است. این به طور خاص به Google کمک می کند تا توضیحات متا سفارشی ایجاد کند که جذابیت کلیک شما را در SERP بهبود می بخشد. اما نگران نباشید، وقتی آن پست ها را به راهنما و پست های اجتماعی تبدیل می کنید، می توانید از کلمات سرگرم کننده تری استفاده کنید. برو به پستعنوان واضح در مقابل مبهم
    2. تصاویر فشرده همچنان می توانند سرعت صفحه را کاهش دهند در صورتی که به طور غیر ضروری به تفصیل بیان می شوند. اگر از ستون‌های کناری در طرح‌بندی وبلاگ خود استفاده می‌کنید، حداکثر عرض بخش محتوا را مشخص کنید و مطمئن شوید که تصاویر شما از آن بیشتر نمی‌شود. می توانید چند سفر به سرور ذخیره کنید و سئوی صفحه خود را بهبود بخشید. برو به پست
    3. مخاطب هدف شما برای محتوا نباید فقط مشتریان بالقوه باشد. شما باید تقویت کننده های بالقوه را به صورت فردی وصل کنید. این شامل انتشارات صنعتی و تأثیرگذارانی است که محتوای شما را با مخاطبان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند و در پست های وبلاگ خود به آن لینک می دهند. این کلید افزایش معنی دار ترافیک مرتبط (مشتری بالقوه!) به سایت شما است، به خصوص برای محتوای خاص که ممکن است کلمات کلیدی را هدف قرار ندهند. برو به پست
    4. برای بهبود سئوی خود از طریق لینک سازی داخلی، سعی کنید هیچ صفحه ای از سایت شما بیش از سه کلیک با صفحه اصلی خود فاصله نداشته باشد. اطمینان حاصل کنید که علاوه بر متن لنگر، منوهای پیمایش، فوترها، نوارهای کناری و صفحات ستون خود را نیز بهینه می کنید. برو به پست
    5. اولویت بندی دسترسی به SEO و CRO شما نیز کمک می کند. بنابراین مطمئن شوید که بخشی از ممیزی وب سایت شما است. برچسب های HTML، متن لنگر واضح و توصیفی، متن جایگزین تصویر و فرم های آسان برای استفاده را بررسی کنید. برو به پست

    و این یک بسته بندی است!

    البته، ما در مورد بیشتر از مقوله‌های بالا می‌نویسیم، اما SEO، PPC و کپی‌رایتینگ مورد علاقه خوانندگان هستند، بنابراین برای پوشش بهترین‌ها به آن‌ها پایبند خواهیم بود. صفحه اصلی وبلاگ ما را بررسی کنید تا دسته بندی های بیشتری از جمله رسانه های اجتماعی، گزارش و تجزیه و تحلیل، نرخ تبدیل، صفحات فرود، اخبار صنعت و موارد دیگر را ببینید!

    حالا به شما می پردازیم – هر نکته ای که فکر می کنید باید در این جمع بندی باشد؟ در نظرات به ما بگویید! و خیلی بیشتر با ما همراه باشید تا ببینید در سال 2023 از کجا آمده است!