
در دنیای تبلیغات آنلاین، تبلیغات نمایشی و اجتماعی پر زرق و برق هستند. آنها فضای کافی برای خلاقیت با کپی و تصاویر شما فراهم می کنند، می توانید عناصر نام تجاری را ترکیب و مطابقت دهید، و هر تبلیغ شخصیت خاص خود را دارد.
با تبلیغات جستجو؟ نه چندان
هیچ تصویری برای تنظیم آهنگ وجود ندارد (افزونههای تصویر به حساب نمیآیند)، همگی 90 کاراکتر مشابه متن آبی دارند و کلماتی که استفاده میکنید مستقیماً بر امتیاز کیفیت و رتبه آگهی شما تأثیر میگذارند. این می تواند بسیار احساس شیرینی برش …
اما این بدان معنا نیست که هنوز نمی توانید راه هایی برای خلاق بودن و متمایز کردن خود از سایر تبلیغ کنندگان در SERP پیدا کنید. در واقع، من مجموعه ای از نمونه ها را از Google Ads برای اثبات آن گردآوری کرده ام. برای مرور تبلیغات جستجویی که با طیف وسیعی از صنایع، لحنها و دیدگاههایی که میتوانید برای ایده گرفتن از آنها استفاده کنید، متفاوت است، ادامه دهید.
12 مثال قانع کننده گوگل ادز برای مدل سازی بعد
به محض اینکه ایدههایی از این نمونهها به ذهنتان خطور میکند، غرق میشوید که چگونه میتوانید آن را با استفاده از قالب تبلیغات جستجوی واکنشگرا کار کنید. ناراحت نباش ما یک الگوی کپی تبلیغات جستجوی واکنشگرا داریم که می توانید از آن استفاده کنید.
1. کارشناس سریع
وقتی عبارت «خرید مجموعه چرخشی» را جستجو کردم، آگهیهای متعددی را دیدم که همه کارها را درست انجام میدادند—از کلمه «بهترین» استفاده میکردند، تخفیفها را ذکر میکردند، ویژگیهای منحصربهفردی را به اشتراک میگذاشتند. اما این تبلیغ برای مجموعههای کینگ سوئینگ با عنوان تند خود «ما ستهای چرخشی انجام میدهیم، هیچ چیز دیگری» به من فروخت. اگر این تمام کاری است که کینگ انجام می دهد، باید عالی باشد. این بازاریابی عالی است.
من همچنین لحن مکالمه در توضیحات را دوست دارم (“ما متوجه شدیم، خرید عالی است”) که اگر در زمینه خاصی تخصص دارید مثال خوبی است که باید دنبال کنید.
2. دیفرانسیل
عنصر کلیدی در هر طرح آسانسور خوب، عامل تمایز شماست – چیزی که شما را از سایر ارائه دهندگان محصول یا خدماتتان متمایز می کند. این تبلیغ از Kustomer برای درخواست “نرم افزار خدمات مشتری” آمده است و عنوان آن “پلتفرم خدمات مشتری – بر اساس مشتریان بدون بلیط” است.
عبارت “این، نه آن” می تواند راهی قدرتمند برای متمایز کردن محصول یا خدمات شما از رقبا باشد. سپس یک توضیح مفید دارد که میخواند: «یک نرمافزار متمرکز بر مشتری برای پاسخهای فوری و عمیق به درخواستهای خدمات مشتری».
درخشان
3. کاهش ویژگی
یکی دیگر از راههای متمایز کردن کسبوکارتان از تبلیغات اطراف آن، ذکر یک ویژگی بسیار خاص است. به عنوان مثال، برای همان درخواست بالا، Zoho تبلیغی دارد که میخواند: «بهترین نرمافزار خدمات مشتری – هوش مصنوعی برای کسر احساسات کاربر». اکنون این یک نقطه فروش منحصر به فرد است. برای من برجسته است. اگر توضیحات اطلاعات بیشتری در مورد این ویژگی داشت، تبلیغ میتوانست قویتر باشد، اما باز هم، دسیسه من مرا به کلیک کردن سوق میدهد.
4. بانکدار سود
در طرف دیگر این طیف، ما این نمونه Google Ads از پایان نامه بانکداری در مورد مزایای افزایش کلیک را داریم. عبارت جستجو “مکمل های انرژی با کیفیت بالا” است و با این حال عنوان مکمل یا کیفیت ذکر نشده است. روی آن نوشته شده است: «تمرکز، انرژی، وضوح – ساعتهای تمرکز، صفر تصادف». سپس توضیحات می گوید “پروژه های خود را تمام کنید، به اهداف خود برسید و به کار متمرکز برگردید.”
من راهنمای رایگان
به دنبال راه های بیشتری برای بهبود تبلیغات گوگل خود هستید؟ ما >> . دانلود هک تبلیغات گوگل
5. واجد شرایط
در آگهی گوگل زیر توسط BlueVine آمده است: “وام کسب و کار کوچک – 100 هزار دلار درآمد سالانه مورد نیاز است.” به نظر کمی… محدود کننده است، اینطور نیست؟ اما نکته اینجاست. BlueVine نمیخواهد برای کلیکها هزینه بپردازد یا CRM خود را با سرنخهایی که واجد شرایط نوع وام ارائهشده نیستند مسدود کند. این یک راه عالی برای پیششرکت کردن سرنخها و جلوگیری از هدر رفتن هزینههای Google Ads است.
6. هنرمند آلتراسیون
مطمئناً، فرمولها و تکنیکهای کپینویسی فانتزی مانند Bucket Brigade و PAS (درد-حرکت-راه حل) وجود دارد، اما PSA (تغییر ساده و ساده) نیز وجود دارد، و تبلیغات گوگل Fiverr در زیر نمونه خوبی از این موضوع است.
روی آن نوشته شده است “خدمات فریلنسر Fiverr – برای پروژه های خود افراد حرفه ای را استخدام کنید.” پنج، فریلنسر، حرفه ای ها، پروژه ها – چه در نظر گرفته شده باشد یا نه، به راحتی خوانده می شود و حتی حس زیبایی به آن دارد. همچنین یک “کل جهان” در توصیف وجود دارد. من برش میدارم.
7. گلزن
فروش نسخه واضح، مختصر، قانع کننده و قابل اعتماد است. بهترین راه برای قابل اعتماد بودن بدون پرحرفی؟ صفت ها را حذف کنید و اعداد را جایگزین کنید. در مثال تبلیغات گوگل Thrive Market در زیر، نکات زیادی را می بینیم. همه آنها…”ما بازاریاب آنلاین ارگانیک شماره 1 هستیم، 30٪ تخفیف برای برندهای برتر ارائه می دهیم، 1 میلیون عضو داریم، و بیش از 6000 محصول ارائه می دهیم، اما چه کسی در حال شمارش است، درست است؟”
آن ها هستند. و دلیل خوبی دارد. این نشانه اعتماد زیاد است.
8. محاوره ای
بازاریابان انواع زمان خود را صرف فکر کردن به عالی ترین و قانع کننده ترین نسخه تبلیغاتی می کنند، در حالی که واقعاً کلماتی که ما به سمت آنها کشیده می شویم همان کلماتی هستند که خودمان استفاده می کنیم. به عبارت دیگر، مکالمه قانع کننده جدید است. ContentFly Google Ads زیر یک مثال عالی است. روی آن نوشته شده است: «خدمات برتر کپینویسی – بدون هرزنامه بلاگ، بدون کرک کلمات کلیدی».
بهعنوان یک بازاریاب محتوا و سالها در معرض بلاگهای اسپم و کلمات کلیدی، این کپی مانند موسیقی در گوش من است. بهعلاوه، این مختصر تأثیرگذار است: محتوای عالی یک تجمل نیست، یک ضرورت است. درخواست محتوا از 1٪ از نویسندگان برتر. کار خوب.
9. سرعت شیطان
وقتی در گوگل عبارت “وکیل کلاهبرداری” را جستجو کردم، تبلیغات زیادی پیدا کردم که بیشتر آنها دارای توضیحات طولانی و پر از ویژگی ها و مزایا بودند. این همه خوب و خوب است، اما بعد از آن یکی از Justanswer.com وجود داشت که میگفت: «از یک وکیل بپرسید: کلاهبرداری – وکیل در عرض چند دقیقه پاسخ خواهد داد». همانطور که میدانیم، ما در اینجا جو سریعی را دریافت میکنیم، و توضیحات سریع و سریع یک خطی و جزئیات بازبینی زیر آن مانند یک کیک روی کیک است.
هر چه خواندن یک کار یا دستورالعمل ساده تر باشد، باور بر این است که قابل اعتمادتر و آسان تر است. این روانی شناختی است. این روانشناسی کپی رایتینگ است.
10. محرک نقطه درد
یادتان هست که قبلاً به فرمول کپی رایتینگ PAS اشاره کردم؟ شما به نقطه درد می پردازید، سپس آن را تحریک می کنید، سپس راه حل را ارائه می دهید. نمونه Google Ads از مختصات زیر احتمالاً کوتاه ترین نسخه این تکنیک است. در آگهی نوشته شده بود: «عدم پیگیری؟» (درد) – آیا آنها توپ را رها می کنند؟ (حرکت)، سپس در توضیح “نرم افزار مدیریت پروژه هماهنگ می تواند کمک کند” (راه حل).
و سپس آخرین آژیتاتور کوچک با “شروع به پاسخگویی مشتریان کنید.” اگر این بازاریابی با احساسات نیست، من نمی دانم چیست.
11. Trash Talker
آیا تبلیغاتی را می شناسید که می گویند “خمیر دندان ما 25 درصد بیشتر از ارائه دهنده اصلی لکه های قهوه را پاک می کند”؟ و اساساً این روش آنهاست که می گویند “از آنها استفاده نکن، ما بهتریم”؟ خوب در مورد تبلیغات گوگل که واقعاً همین را می گوید چه می شود.
در مثال تبلیغات گوگل زیر، من “برادران بیکر” (یک شرکت تهویه مطبوع) را جستجو کردم و در زیر آگهی دیگری با عنوان “آن پسران را استخدام نکنید، واقعاً می توانیم قیمت ها را شکست دهیم.” در واقع، زمانی که تبلیغ شماره 1 نتیجه آن نباشد، این کپی تبلیغات در واقع بیشترین تأثیر را دارد. کاملا هوشمندانه
میتوانید نمونههای رقابتی Google Ads را در اینجا بیابید.
12. رندی تکراری (؟)
نزدیک ترین چیز به نانسی بنابراین تکرار (“برای راکت بیش از حد پرداخت نکنید – از پرداخت تمام قیمت خودداری کنید”) در این مثال Google Ads می تواند به یکی از دو دلیل باشد. یا این به دلیل نحوه عملکرد تبلیغات جستجوی واکنشگرا است – گوگل سرفصل ها را با هم ترکیب می کند و به همین دلیل مهم است که مطمئن شوید آنها را طوری تنظیم کرده اید که همه ترکیب ها با یکدیگر کار کنند.
یا عمدی است توجه داشته باشید که این برند خوبی برای تنیس یا ورزش نیست. این یک تبلیغ خرید Capital One برای افزونه مرورگر آن است، بنابراین ممکن است هدف این باشد که فاکتور مقرون به صرفه را به خانه هدایت کند و افرادی را جذب کند که به دنبال بهترین راکت نیستند، بلکه به دنبال بهترین تخفیف هستند.
در هر صورت، تکرار یک تکنیک کپی رایتینگ موثر برای انجام هر پیامی است که میخواهید به خانه برسانید.
نکات مهم از این نمونه های Google Ads
همانطور که می بینید، حتی در محدوده محدودیت های ما برای تبلیغات جستجو، هنوز فضا برای خلاقیت و یافتن راه هایی برای برجسته شدن در SERP وجود دارد. در اینجا نکات برجسته این نمونه های تبلیغاتی گوگل وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد انگیزه در خود استفاده کنید:
- اگر در زمینه خاصی متخصص هستید، آن را شناخته و به مخاطبان خود اعتماد کنید.
- کسب و کار خود را با عبارت «این، نه آن» متمایز کنید.
- یک ویژگی متمایز را در عنوان خود بگنجانید.
- نسخه تبلیغاتی خود را با مزایا پر کنید.
- با گنجاندن امتیاز قیمت یا الزامات، سرنخ های خود را از قبل واجد شرایط کنید.
- به تبلیغ خود ریتمی با همخوانی بدهید.
- از داده ها (تعداد مشتریان یا نظرات، میانگین رتبه بندی ها، گزینه های انتخاب و غیره) به عنوان سیگنال اطمینان استفاده کنید.
- با مخاطبان خود به صورت مکالمه صحبت کنید.
- بر سرعت خدمات با کپی آگهی سریع خوان تاکید کنید.
- فرمول کپی رایتینگ درد-حرکت-راه حل را امتحان کنید.
- نام تجاری رقبای خود را با یک نسخه رقابتی خارجی پیشنهاد دهید.
- پیام های خانگی را با تکرار ارسال کنید.