سال جدید، اهداف بازاریابی جدید برای کسب و کار کوچک شما. سال گذشته، ما گرایشهای صفحه فرود فوقالعاده کاربردی ایجاد کردیم تا به شما کمک کنیم تاکتیکهای جدید طراحی، کپی و بهینهسازی نرخ تبدیل را فوراً امتحان کنید. و امسال یک بار دیگر این کار را انجام می دهیم.
در اینجا روندهای صفحه فرود آمده است که ما انتظار داریم امسال شاهد آنها باشیم و در واقع می توانید از همین الان استفاده کنید.
فهرست مطالب
- ویدیو محصول استثنایی
- کپی و طراحی صفحه فرود یکپارچه
- طراحی ساده و کارآمد
- پس زمینه تک رنگ
- سبز تیره
- دکمه اسپری
- انیمیشن میکرو
- فونت ها و عناصر دستخط مانند
- کپی برجسته و مختصر
- آزمایش رایگان “بدون ریسک”.
- چگونه بخش
بیا شروع کنیم.
11 روند صفحه فرود برای تماشا و امتحان در سال 2023
در حال حاضر، بسیاری از روندهای صفحه فرود وجود دارد که منتظر دیدن آنها در سال جاری هستیم – طراحی ایجاد شده توسط هوش مصنوعی، انیمیشن های سه بعدی همهجانبه، ChatGPT در عمل. اما هر آخرین روند فناوری برای مخاطبان شما (یا، صادقانه بگوییم، بودجه شما) کارساز نیست. بنابراین در اینجا 11 روند صفحه فرود آورده شده است که پیاده سازی آنها ساده است تا بتوانید بلافاصله شروع به کار کنید.
1. فیلم های محصول برجسته
این فهرست رتبهبندی نشده است، اما به دلیلی اولین روند واضح است: ویدیوهای محصول شما باید دارایی بازاریابی با اولویت بالا باشد. که بارها و بارها استفاده می کنید. جای تعجب نیست که ما این موارد را در جلو و مرکز در صفحات فرود بیشتر و بیشتر می بینیم.
ویدیوهای محصول شما از قبل باید به اندازه کافی جذاب و جذاب باشد تا این صفحات را لنگر بیاورد. کلید استفاده موثر از آنها، انتخاب و جداسازی مرتبط ترین یا جذاب ترین بخش ها است. Goldcast، یک نرم افزار بازاریابی رویدادی، این کار را به خوبی انجام می دهد.
منبع تصویر | برای تماشای ویدیو کلیک کنید
ویدیوهای ارائه شده در اینجا قابلیت های مختلف محصول را در شورت های سریع نشان می دهد و راه اندازی گالری به کاربران اجازه می دهد در صورت تمایل به گذشته نگاه کنند.
Vimeo همچنین در ادغام ویدیوهای محصول در طراحی صفحه خود و استفاده از داراییها برای تشویق زیرکانهتر تبدیل، کار بسیار خوبی انجام میدهد.
منبع تصویر | برای تماشای ویدیو کلیک کنید
عالی به نظر میرسد و قابلیتهای ویرایش ویدیوی Vimeo را بدون توجه به این محصول برجسته میکند. بعلاوه، ویدیو فوق العاده جذاب است، درست همانطور که کپی قول داده است.
و این من را به روند بعدی صفحه فرود می برد تا اکنون آن را اجرا کنم.
2. کپی و طراحی صفحه فرود یکپارچه
چه یک تیم بازاریابی باشید که کلاههای طراح و کپیرایتر را شعبده بازی میکند یا در یک بخش با گروههای طراحی و محتوا کار میکنید، شروع کارهای بصری و کلمات شما (امیدوارم کلمات قویای باشند) در سیلوها آسان است. امسال ممکن است بخواهید آن را تغییر دهید.
این مثال عالی از Coda را بررسی کنید، ابزاری شبیه به مفهوم برای ایجاد سند و لیست مشترک. نمای کارتونی واقع گرایانه یک مارمولک با دم چتری به خوبی با بقیه صفحه خنثی و مدرن تضاد دارد – و عنوان باعث کپی/طراحی ضعیف می شود.
منبع تصویر
و شما محدود به گرافیک ثابت نیستید. GIF را در صفحه فرود Lumley برای ابزارهای رسانه های اجتماعی بررسی کنید.
منبع تصویر | فیلم را ببینید
ساده، موثر و ارزش تلاش با مخاطبان را دارد.
3. طراحی ساده و کارآمد
طراحی کمتوجه برای صفحات فرود، بخشی از روند برندسازی بزرگتر است که کاملاً غیرمعمول است: ضد برندینگ. بسته بندی تک رنگ، طرح های رنگی تمیز و ساده و حداقل عناصر برند را در نظر بگیرید.
در حالی که سبک طراحی مدتی است که وجود داشته است، با افزایش قدرت خرید Gen-Z محبوبیت بیشتری پیدا می کند. تحقیقات نشان می دهد که این نسل به طور کلی نسبت به برندها شک دارند. 73 درصد از Gen-Zers فقط از برندهایی که به آنها اعتماد دارند خرید می کنند.
در اینجا یک مثال عالی از صفحه فرود Typeform برای نظرسنجی های آسان برای ساخت آورده شده است. پسزمینه بژ است (و، اوه، بلی)، و دکمهها و فونت هر دو مشکی استاندارد هستند.
منبع تصویر
نفوذ؟ صفحه مستقیم به نقطه ای که ابزار ایجاد می کند احساس کنید آسان پس از همه، طراحی ساده هنوز هم طراحی است و ضد برندینگ همچنان برندسازی است.
4. پس زمینه تک رنگ
اگر ضد برندینگ با شخصیت برند شما مطابقت ندارد – یا با مخاطبان هدف شما – هنوز هم می توانید آن را در سال 2023 ساده نگه دارید. پسزمینههای وبسایت تک رنگ در حال ترند هستند، و این سبک به خوبی به تمام صفحات فرود شما کمک میکند. در نهایت، شما می خواهید صفحه فرود شما قابل مشاهده و تبدیل متمرکز باشد.
به Squarespace نگاهی بیندازید.
منبع تصویر
منحنی های طبیعی در طراحی به عمق می افزایند، اما پالت تک رنگ آن را به خوبی به عنوان پس زمینه حفظ می کند. و البته سازنده وب سایت خود-سرویس، طرح رنگ را می گیرد و آن را از صفحه فرود به صفحه فرود گسترش می دهد. شما عاشق دیدن این توجه به جزئیات هستید.
5. سبز تیره
روانشناسی رنگ مهم است. رنگ سال پنتون، صورتی تیره Viva Magenta است و امروز در چند نمونه آن را بررسی خواهیم کرد (از جلو نگذرید، فقط به دکمه های ترند بعدی توجه کنید). اما رنگ هایی که همه جا می بینیم در آن سوی چرخه رنگ قرار دارند. سبزها
رنگ سبز چند سالی است که در طراحی داخلی ترند شده است و همیشه یکی از رنگ های برند محبوب برای شرکت هایی است که با مراقبت های بهداشتی و به ویژه سلامتی سروکار دارند. اخیراً همه جا سبز بوده است – پس زمینه Squarespace در بالا و مثال Ellevest را در زیر ببینید.
منبع تصویر
توجه داشته باشید که این سبزی ها چه جواهری و چه خاکی غنی هستند. هنگامی که صفحه فرود خود را به روز می کنید، برای ظاهری به روز برای سال 2023، چند رنگ سبز تیره اضافه کنید.
6. دکمه سوسو زدن
گرایش ها در طراحی یا کپی انگیزه خوبی برای آزمایش هستند، اما در نهایت بهترین صفحه فرود یک صفحه فرود با تبدیل بالا است.
اما این بدان معنا نیست که دکمههای شما باید آشکارا «ارائه» یا، برای آن موضوع، بزرگ و نارنجی باشند. در واقع، Unbounce دریافت که خاص بودن در یک دکمه فراخوان میتواند نرخ تبدیل را تا 90 درصد بهبود بخشد. تغییر CTA یک راه عالی برای شروع بازی با دکمه های صفحه فرود است
می توانید به نوشتن خلاقانه بپردازید، یا می توانید طرح را آزمایش کنید. لیموناد، یک شرکت بیمه حیوانات خانگی، این کار را به خوبی انجام می دهد. طراحی صفحه فرود دارای طراحی مینیمالیستی سیاه، سفید و خاکستری با گربهها و سگها در حال حرکت و همچنین لهجهها و دکمههای صورتی روشن این برند است. و برخی از این عناصر با صفحه تعامل دارند – از جمله یک حیوان خانگی کوچک و دکمهها.
منبع تصویر
7. انیمیشن میکرو
انیمیشن در صفحه فرود شما برای حفظ توجه کاربر و به یاد ماندنی کردن زمان در صفحه بسیار عالی است. (حیوانات خانگی صفحه لیموناد؟ شایان ستایش.) اما انیمیشن ها همچنین می توانند به راهنمایی کاربر شما در تعامل با صفحه شما کمک کنند. انیمیشنهای میکرو ابزارهای طراحی UX هستند که کاربر را برای حرکت بیشتر به پایین صفحه یا انجام یک عمل راهنمایی میکنند. اینها چیزهایی هستند که می خواهید در سال 2023 امتحان کنید.
این می تواند به سادگی تغییر رنگ پیوندها در زمانی که کاربر روی آنها قرار می گیرد، به عنوان انگیزه ای ظریف برای کلیک کردن، یا چیزی به پیچیدگی این دکمه ارسال.
انیمیشن را اینجا ببینید
در هر صورت، اگر این طرحهای UX امسال فقط چند تبدیل اضافی برای شما به ارمغان نیاورد، تعجب میکنم.
8. فونت دست خط و تاکید
هنوز خیلی زود است، اما ما در حال حاضر شاهد برخی از موضوعات در روند طراحی برای امسال هستیم: تصاویری بازیگوش با شخصیت، نام تجاری کمرنگی که به سختی قابل مشاهده است، و بازاریابی حداقلی. موضوع مشترک در اینجا چیز جدیدی نیست: این در حال انسانی کردن برندها برای ایجاد ارتباط شخصی تر بین مشتریان بالقوه و مواد بازاریابی است.
یکی دیگر از روند طراحی صفحه فرود مربوط به این است؟ فونت ها و عناصر دستخط مانند.
در اینجا یک مثال ظریف از Floxi، یک شرکت اشتراک طراحی گرافیک آورده شده است.
9. کپی برجسته و مختصر
کپی بازاریابی مینیمالیستی همه جا وجود دارد، اما بسیاری از ما هنوز به کپی در صفحات فرود خود نیاز داریم. بنابراین امسال کلمات خود را عاقلانه انتخاب کنید و آنها را به حساب بیاورید. آن را کوتاه و پررنگ نگه دارید.
MasterClass این کار را به خوبی انجام می دهد. (با توجه به نام تجاری بسیار فروتنانه تعجب آور نیست.)
منبع تصویر
عنوان ارزش پیشنهادی است: به سرعت از استادان در کار خود یاد بگیرید.
به دلیل ترسیم بزرگ و جسورانه، نسخه بسیار کمی در بقیه صفحه وجود دارد.
10. آزمایش بدون خطر
میتوانیم بپذیریم: حتی بهعنوان بازاریابهایی که هدف آزمایش رایگان و اهمیت شرطبندی بر روی تشویق آزمایش محصول واقعی و تبدیل به مشتری را میدانند، آزاردهنده است که مجبور شوید اطلاعات کارت اعتباری خود را برای ابزاری که میخواهید امتحان کنید وارد کنید. بیرون فقط هست!
بنابراین برندهایی که می توانند از آن دور شوند، این کار را انجام می دهند. اخیراً شاهد سلب مسئولیت «بدون خطر» یا «بدون نیاز به کارت اعتباری» در فرمهای آدرس ایمیل برای مسیرها بودهایم، و احساس میکنیم که این موضوع در حال محبوبتر شدن است. (البته چون جذاب است!)
منبع تصویر
11. بخش چگونه به
در حالی که هدف هر صفحه فرود تبدیل بازدیدکنندگان خواهد بود، محتوا متفاوت خواهد بود. این می تواند یک تبلیغ آزمایشی رایگان باشد. یک رویداد یا وبینار ثبت کنید. نمای کلی محصول برای رزرو نسخه نمایشی
همه اینها میتوانند از بخش «چگونگی» بهره ببرند.
مردم نماها و لیست ها را برای تجزیه موضوعات بزرگتر دوست دارند. در واقع، SEMrush دریافت که صفحاتی با لیست های 500 کلمه ای هر کدام 70 درصد ترافیک بیشتری دریافت می کنند. در حالی که صفحه فرود شما یک مقاله یا پست وبلاگ نیست، صفحه ای است که می خواهید ترافیک را به آن هدایت کنید. افزایش قابل توجه ترافیک ارزش یک شات را دارد.
به این مثال از Lettuce Grow نگاهی بیندازید.
منبع تصویر
عکس ها جذاب هستند و محصول را به نمایش می گذارند، حتی اگر به دنبال راهنمای عمیق نباشم. کپی فوق العاده قابل اسکیم شدن است. و این محصول را در دسترس و استفاده آسان می کند.
تقسیم محصول یا خدمات خود به این مراحل واضح با تصاویری جذاب و کپی قابل مشاهده به بازدیدکنندگان صفحه فرود شما کمک می کند تا بدانند چه چیزی ارائه می دهید و چقدر خوب کار می کند – حتی اگر لزوماً به دنبال یک گام به گام نباشند- گام.
این روندهای صفحه فرود را در سال 2023 آزمایش کنید
اینها ترندهای صفحه فرود هستند که ارزش وقت شما را دارند. پیاده سازی ساده، مقرون به صرفه و موثر در افزایش تبدیل. در اینجا باید سال 2023 را با توجه به درستی شروع کنیم – با خلاقیت زیاد، و امیدواریم که تبدیل های زیادی داشته باشیم. ما در اینجا موارد زیادی را پوشش داده ایم، بنابراین بیایید روندهای صفحه فرود را مرور کنیم:
- ویدیو محصول استثنایی
- کپی و طراحی صفحه فرود یکپارچه
- طراحی ساده و کارآمد
- پس زمینه تک رنگ
- سبز تیره
- کپی برجسته و مختصر
- دکمه اسپری
- انیمیشن میکرو
- فونت ها و عناصر دستخط مانند
- آزمایش رایگان “بدون ریسک”.
- چگونه بخش
و به یاد داشته باشید، در حالی که روندها مهم هستند، به قیمت پیروی از بهترین شیوه های اصلی صفحه فرود، روی آنها نپرید. از راهنمای صفحه فرود ما استفاده کنید تا مطمئن شوید که شما هم به آنها ضربه می زنید!