منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • 10 ایمیل تعطیلات آماده برای استفاده (و الگوهای رایگان!) برای مشتریان

10 ایمیل تعطیلات آماده برای استفاده (و الگوهای رایگان!) برای مشتریان

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
10 ایمیل تعطیلات آماده برای استفاده (و الگوهای رایگان!) برای مشتریان

چگونه مشتریان خود را در تعطیلات بخوابانید:

به مشتریان گرامی،

با نزدیک شدن به پایان سال، مایلیم از این فرصت استفاده کرده و از صمیم قلب از حمایت شما تشکر کنیم. از اینکه ما را انتخاب کردید متشکریم و برای شما یک فصل تعطیلات عالی و یک سال نو مبارک آرزو می کنیم!

صورت خواب آلود

نحوه ارسال قابل اعتماد مشتریان شما واقعاً مایلند امسال چه پیام های تبریک تعطیلات را بخوانند؟ این برگه تقلب شماست!

ادامه را بخوانید تا بتوانید یک ایمیل تعطیلات برای مشتریان خود بنویسید که در واقع معنایی دارد.

فهرست مطالب

نحوه استفاده از این الگوهای ایمیل تعطیلات

این پست هم کپی و هم خلاقیتی را پوشش می‌دهد که می‌توانید برای ایمیل‌های قدردانی مشتری تعطیلات خود از آنها استفاده کنید. این ایمیل‌ها طولانی‌تر و شخصی‌تر هستند—برای وفادارترین مشتریان یا کسب‌وکارهایی با پایگاه مشتری کوچک‌تر عالی هستند. اگر می‌خواهید نسخه کوتاه‌تر و کلی‌تری داشته باشید، به پیام‌ها و تبریک تعطیلات من بروید.

در زیر کپی و در قالبی در Canva قرار داده شده است که می توانید با یک حساب رایگان Canva به آن دسترسی داشته باشید! در اینجا پیوندی به الگو در Canva وجود دارد.

الگوهای ایمیل تعطیلات رایگان در Canva

نکات ایمیل قدردانی از مشتریان تعطیلات

در چنین قطعه کوتاهی از مواد، جزئیات کوچک تأثیر زیادی می گذارد. در اینجا نحوه رفع آن آورده شده است.

  • آن را کوتاه نگه دارید و از لحن گفتگو استفاده کنید. این یک نان تست الکترونیکی است، نه یک مجله زنده.
  • گرم و مثبت باشید، اما بیش از حد هیاهو به نظر نرسید. تعطیلات ممکن است برای بسیاری از افراد سخت باشد.
  • با چند گرافیک یا عکس های تیمی آن را بصری کنید.
  • رشد و دستاوردهای خود را به اشتراک بگذارید تا به مشتریان دلیلی برای اعتماد به کسب و کار شما بدهید.
  • آن را در مورد آنها بسازید. رشدی که با حمایت آنها به دست آورده اید. ابراز قدردانی کنید
  • دوباره آن را به ماموریت خود وصل کنید. پشتیبان قیمت شما نیست.
  • روی آینده تمرکز کنید. با یک رابطه مداوم صحبت کنید، اما نه از طریق CTA یا تبلیغات فروش. با این حال، شما می توانید (و باید!) CTA را در یک ایمیل بررسی سالیانه قرار دهید.

مربوط: 41 پست رسانه اجتماعی تعطیلات آماده و قالب Canva

5 الگوی ایمیل تعطیلات که هر کسب و کاری می تواند استفاده کند

برای آسان‌تر کردن زندگی شما، چند الگو را گردآوری کرده‌ام که شامل نکات بالا و فهرستی از کلمات و عبارات زیر است. وارسی.

در صورت تمایل، می توانید آنها را در Canva نیز سفارشی کنید.

الگوی شماره 1 – با تمرکز بر دستاورد

به مشتریان ما:

بدون شور و اشتیاق و انرژی شما، ما در اینجا نبودیم.

به لطف بازخورد شما، امسال هشت ویژگی جدید به ProductName اضافه کردیم و بالاترین امتیاز خود را در ReviewPlatform کسب کردیم. و به دلیل ارجاعات شما، امسال به دو برابر تعداد کسب و کارهای کوچک نسبت به سال گذشته کمک کردیم تا آنلاین شوند. و ما مشاغل خود را به خاطر شما دوست داریم!

ما نه تنها برای سال 2022 با شما هیجان زده ایم، بلکه اهداف بزرگ و ایده های بزرگی نیز داریم که بی صبرانه منتظر به اشتراک گذاشتن آنها هستیم. پس در جریان باشید اما در حال حاضر، از فصل تعطیلات لذت ببرید!

بسیار از شما متشکرم،

تیم نام محصول

قالب های ایمیل تعطیلات برای مشتریان - پوسته برف ریزه

از پیوند Canva در بالا برای سفارشی کردن این الگو استفاده کنید.

الگوی شماره 2 – خنده دار و قدردانی

برای انجمن BusinessName،

همانطور که گفته می شود، “قدردانی مانند سس است – آن را روی همه چیز بگذارید!” به همین دلیل از شما برای انتخاب BusinessName به عنوان PainPointSolver تشکر می کنیم.

حمایت شما، حضور شما، نظرات و به اشتراک گذاری شما – اینها همه چیزی است که کسب و کار ما را زنده نگه می دارد و کار هر روز را لذت بخش می کند.

ما برای شما بهترین ها را در این فصل تعطیلات آرزو می کنیم و منتظر یک سال فوق العاده دیگر در کنار شما هستیم!

با تشکر،

همه ما در BusinessName اینجا هستیم

قالب ایمیل تعطیلات - تم نیروی دریایی تعطیلات مبارک

الگوی شماره 3 – از طرف مالک

به هر یک از شما،

وقتی اینجا نشسته‌ام و به آهنگ‌های معنی‌دار فراگیر گوش می‌دهم، به یاد می‌آورم که چقدر ممنونم که شما را در حلقه خود دارم.

StudioName ریشه در روابط، سلامت و رشد دارد و شما هستید که آن را زنده می کنید. هر روز انرژی جدید، دیدگاه های جدید و دوستان جدیدی پیدا می کنم که شما هر روز به استودیوی ما می آورید.

آرزو می کنم در این تعطیلات و سال پیش رو همه برکات به شما بازگردد. بی صبرانه منتظر رشد با شما در سال 2022 هستم!

به زودی میبینمت،

اسم شما

قالب های ایمیل تعطیلات برای مشتریان - تم کاغذ بسته بندی

از پیوند Canva در بالا برای سفارشی کردن این الگو استفاده کنید.

الگوی شماره 4-ماموریت محور

به رزمندگان کارمان،

چه تعطیلات شما را خوشحال کند یا غمگین، گیج یا استرس، یک چیزی که همه ما می توانیم احساس کنیم قدردانی است.

و به همین دلیل است که ما شخصاً از شما تشکر می کنیم – به خاطر حضورتان، اعتماد به سلامتی خود به ما، چهره های خندان و بازخوردتان.

ما مأموریت داریم که تناسب اندام را برای همه سرگرم‌کننده و در دسترس قرار دهیم، و این اعضای اختصاصی مانند شما هستند که به ما کمک می‌کنند تا این امر را ممکن کنیم.

با این حال شما در این فصل تعطیلات احساس می کنید، بدانید که ما از شما قدردانی می کنیم و نمی توانیم منتظر دیدار شما در سال آینده باشیم.

خوب بمان،

تیم بدنسازی

قالب ایمیل تعطیلات - موضوع ماموریت محور

از پیوند Canva در بالا برای سفارشی کردن این الگو استفاده کنید.

الگوی شماره 5 – با تشکر به پایان برسد

بنابراین … چگونه یک سال فوق العاده را در کلمات X خلاصه می کنید؟ ما متوجه شدیم:

  • 32695 سفارش
  • 200 پست وبلاگ
  • 84 بررسی پنج ستاره
  • 5 کارمند جدید
  • 2 نامزد جایزه
  • 1 خیلی ممنون…

برای تو!

هیچ یک از اینها بدون همه اشتراک گذاری ها، لایک ها، نظرات و اعتماد شما به منابع ما امکان پذیر نخواهد بود. این چیزی است که ما را مشتاق می کند هر روز چیزهای جدیدی پیدا کنیم تا به شما بیاموزیم. شما روح BusinessName هستید و با هم، به افراد بیشتری کمک می کنیم شغل مورد علاقه خود را پیدا کنند.

از شما برای ایفای چنین نقش مهمی در توسعه ما سپاسگزاریم. ما برای شما بهترین ها را در این تعطیلات و سال پیش رو آرزو می کنیم.

بیایید همه چیز را دوباره در سال آینده انجام دهیم!

تیم BusinessName

قالب‌های ایمیل تعطیلات برای مشتریان - تم قرمز فصل تبریک

از پیوند Canva در بالا برای سفارشی کردن این الگو استفاده کنید.

6 مثال ایمیل تعطیلات واقعی و چه چیزی آنها را عالی می کند

در اینجا چند نمونه ایمیل قدردانی از مشتری در تعطیلات واقعی با جملات مقدماتی غیر عمومی و طراحی چشم نواز آورده شده است. و ممکن است بخواهید این ایده های اضافی برای قدردانی مشتری را نیز بررسی کنید!

راگ: یک شعر!

شما می توانید تن از سرگرم کننده با آن!

  • تشکر فراوان
  • متن زیاد است اما وقتی شروع کردید نمی توانید متوقف شوید.
  • زیبا به نظر می رسد – اگرچه یک چهره زیبا خواهد بود.
مثال ایمیل تعطیلات شکرگزاری - شعر

Buildon: فوق العاده انحصاری

اگر غیرانتفاعی هستید، چیزی شبیه به این را در نظر بگیرید.

  • فقط مقدار مناسبی از قدردانی و الهام
  • صحنه ای با چهره ای خندان
  • دستاوردهای خاصی را که ممکن کرده اید به اشتراک می گذارد
مثالی از ایمیل و پیام مشتری تعطیلات

منبع تصویر

در این فصل، ما از حمایت شما سپاسگزاریم!

با کمک شما، BuildOn هزاران دانش آموز را توانمند کرده و صدها جامعه را در سراسر جهان تقویت کرده است.

در آمریکا، هزاران دانش آموز شهری نزدیک به 1.4 میلیون ساعت خدمات را برای تغییر جوامع خود و توانمندسازی خود سرمایه گذاری کرده اند. امروزه 674 مدرسه به 90000 کودک و بزرگسال در کشورهای در حال توسعه آموزش با کیفیت و فرصتی برای فرار از فقر ارائه می دهند.

هیچ کدام از اینها بدون شما امکان پذیر نخواهد بود. متشکرم!

ما: بسیار همه کاره

ما مقداری اطلاعات را برای شما آماده کرده ایم.

  • مثبت بدون زیاده روی
  • پیام های محاوره ای و فراگیر
  • صحنه زیبا، هر چند یک چهره خوب است
  • صمیمانه قدردانی می کنم، می توان از برخی مشخصات استفاده کرد
مثال ایمیل قدردانی از مشتری در پایان سال - غیرانتفاعی

منبع تصویر

“با یک سال جدید یک حس تجدید به وجود می آید: فرصتی برای نشان دادن بهترین ها در شما، حرکت با مثبت و هدفمندی. از شما برای اینکه امسال بخشی از جنبش ما بودید – خواه در هر مرحله با ما بوده اید، سپاسگزاریم. در راه هستید یا اکنون در حال پیوستن هستید، ما واقعاً از داشتن شما در جامعه خود قدردانی می کنیم.

ما با هم دنیا را تغییر می دهیم.

دفتر عشق: صورت!

دفتر عشق به میخ می زند.

  • چهره واقعی کارمند!
  • کوچک و زیبا
  • نه “ما دوست داریم از این فرصت استفاده کنیم..”
ایمیل های تشکر پایان سال به مشتریان - Office Love Example

بعد از: آینده محور

بخش تشکر از خبرنامه دسامبر 2020 Leter یکی از این مدل است.

  • صدای مکالمه با ایموجی ها
  • با تشکر ویژه
  • آینده گرا
  • CTA وجود دارد، اما فقط برای پروفایل های اینستاگرام
نمونه ایمیل قدردانی مشتری پس از تعطیلات

سال 2020 پر از چالش‌ها در دنیای رسانه‌های اجتماعی و فراتر از آن بوده است، و ما می‌خواستیم لحظه‌ای کوتاه برای تشکر از شما صحبت کنیم. <3

از شما برای بازدید، خواندن ایمیل‌های ما، پیوستن به گفتگو، به اشتراک گذاشتن عشق در شبکه‌های اجتماعی متشکریم – امسال همه روزهای ما را کمی روشن‌تر کرده‌اید.

ما قول می دهیم که سال 2021 بزرگتر و بهتر از همیشه خواهد بود – پس منتظر وبلاگ های جدید، آموزش و البته ویژگی های جدید هیجان انگیز باشید.

[Stay tuned]

کایروپراککتور: فوق شخصی

اگر یک فرد انفرادی هستید پس چیزی شبیه به این را امتحان کنید.

  • شخصی سازی نام کوچک
  • گرافیکی فراگیر و چهره خندان
  • شعر خنده دار
  • حس اجتماع
  • تشکر صمیمانه
مثال ایمیل قدردانی مشتری تعطیلات

کریستن تعطیلات مبارک!

من می دانم که در این مرحله همه در آنجا مستقر شده اند و امیدوارم در آنجا با دوستان، خانواده ها و لذت بردن از هیجان تعطیلات! با این حال، من نمی خواستم این فصل بدون کریسمس مبارک رسمی از خانه ما به خانه شما بگذرد!

ما شما را در زمره دوستان خود می شماریم و از صمیم قلب از شما به خاطر فداکاری شما برای سلامتی و ایجاد خانه و زندگی سالم تر سپاسگزاریم. این برای ما بیشتر از اطلاعات شما معنی دارد، بنابراین از شما متشکرم!

برای شما آرزوی خوشبختی و آرامش دارم

دکتر لیزی

کلمات و عباراتی که پیام ایمیل تعطیلات شما را معتبر می کند

این کلمات و عباراتی را که ممکن است استفاده می کنید و بیش از یک هزار کسب و کار دیگر استفاده نمی کنند را بررسی کنید:

به جای “مشتری ارزشمند”

فقط به آنها نگویید که ارزشمند هستید، از طریق پیام خود به آنها احساس ارزشمندی بدهید.

  • مشتریان عزیز
  • به مشتریان فوق العاده ما
  • به مشتریان نزدیک و دور، قدیمی و جدید
  • برای همه
  • به هر یک از شما
  • Baker & Company برای خانواده
  • برای انجمن SparkLife
  • به شما و خانواده هایتان
  • مشتریان عزیز، همکاران و خانواده های شما
  • دوست
  • نام (اگر لیست کوتاهی دارید و می توانید این کار را به صورت دستی انجام دهید).

به جای “سالهای هیجان انگیز”

تبدیل به یک …

  • واضح
  • پاداش داده شد
  • نیروبخش
  • تحریک کننده
  • وحشی
  • درخشان!
  • جالب هست
  • طراوت بخش
  • هم بزنید
  • براق
  • شجاع
  • گرما
  • سخت است

….سال!

به جای “در حال نزدیک شدن به…”

هر “مثل ما”. وقتی نزدیک می شویم، وارد می شویم، فرود می آییم، همه آنها را می شناسید. چطور:

  • هر سال، من / ما
  • اگر شما هم مثل ما هستید،…
  • به قول معروف…
  • یکی از نقل قول های مورد علاقه من
  • سوال بپرس
  • چه این ایمیل شما را پیدا کند ___، ______________________________________________________________________________ یا _____________________________________________ بودن یا ___________ بودن شما را پیدا کند، امیدواریم شما را خوب پیدا کند!
  • همانطور که اینجا نشسته ام و گوش می دهم [unique/meaningful/inclusive song name]
  • دقیقا 11 ماه پیش ما…
  • وقتی امسال را شروع کردیم _____ بودیم. ما نمی دانستیم …
  • اینجا در ___ ما به ____ اعتقاد داریم، بنابراین…
  • یکی از ارزش های اصلی ما در ____ ____ است.
  • در حالی که دارم این ایمیل را می نویسم، امسال برای اولین بار شاهد بارش برف بیرون پنجره ام هستم.
  • همانطور که معلوم است…

به جای “از این فرصت استفاده کن…”

از این فرصت استفاده کنید و با استفاده از عباراتی مانند:

  • کلمات نمی توانند ما را توصیف کنند…
  • دست دراز می کنیم تا بگوییم …
  • می خواهیم بدانید که…
  • ما عمق خود را گسترش می دهیم…
  • باعث افتخار و خوشحالی است که ما…

به جای “از حمایت شما متشکرم”

این بیانیه اشکالی ندارد، اما آن را با جزئیات بهبود دهید.

با تشکر از شما برای…

  • ____ خود را به ما اعتماد کنید
  • از ____ برای نیازهای ____ خود استفاده کنید.
  • ایمان و وفاداری به _____
  • چقدر دارید [taught us, inspired us, encouraged us, etc..]
  • ما را به عنوان ارائه دهنده ____ خود انتخاب کنید
  • به ما دلیلی بده تا هر روز سر کار بیاییم
  • نمایش برنامه های ما
  • نظرات شما، اشتراک اجتماعی، رای
  • انرژی مثبت، اشتیاق

یک ایمیل تعطیلات ارسال کنید که مشتریان شما در این سال از آن استقبال خواهند کرد

اکنون تمام کلمات، عبارات، نکات و الگوهای مورد نیاز برای ارسال یک پیام ایمیل معتبر تعطیلات به مشتریان خود را دارید. تو هیچ بهانه ای نداری!

الگوهای پیام تعطیلات بیشتری می خواهید؟