منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • ۶ به‌روزرسانی Google Ads که اکنون اتفاق می‌افتد (+آنچه باید انجام دهید)

۶ به‌روزرسانی Google Ads که اکنون اتفاق می‌افتد (+آنچه باید انجام دهید)

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
۶ به‌روزرسانی Google Ads که اکنون اتفاق می‌افتد (+آنچه باید انجام دهید)

می دانم که همه این را می گویند، اما، گاهی اوقات به نظر می رسد که گوگل واقعاً چنین است می تواند انجام دهد ذهن ما را بخوانید

فقط در صورتی که فکر می کنید “وای، مدتی است که هیچ به روز رسانی تبلیغات گوگل را ندیده ام! شاید ما برای این فصل آماده نباشیم…» یک توییت روی صفحه شما پخش می شود یا یک مقاله وبلاگ در فید خبری شما ظاهر می شود.

اوه نه… این اتفاق می افتد… موج به روز رسانی تبلیغات گوگل!

میم به‌روزرسانی‌های Google Ads

اما نگران نباشید! این به روز رسانی ها مانند موج تغییراتی که سال گذشته با آن مواجه شدیم نیست. ما شش به‌روزرسانی برتر Google Ads را که باید در مورد نیمه دوم سال 2022 بدانید، پوشش داده‌ایم – معنی آنها، مزایا یا معایب و اقداماتی که ممکن است لازم باشد انجام دهید.

فهرست مطالب

  1. تگ جهانی سایت اکنون به تگ گوگل تبدیل شده است.
  2. Google حساب‌های واجد شرایط را به مدل‌سازی اسناد مبتنی بر داده تبدیل می‌کند.
  3. حذف کوکی شخص ثالث تا سال 2024 به تعویق افتاد.
  4. صدای تولید شده توسط هوش مصنوعی برای تبلیغات YouTube.
  5. کمپین های خرید هوشمند به حداکثر عملکرد ارتقا می یابند.
  6. ابزار بینش بالینی برای حداکثر عملکرد.

1. تگ جهانی سایت اکنون یک تگ گوگل است

همانطور که در Google Marketing Live 2022 وعده داده شده بود، گوگل در 2 آگوست 2022 اعلام کرد که برچسب سایت های جهانی اکنون برچسب های گوگل است که می تواند برای گزارش دهی آسان و ردیابی تبدیل بدون کد اضافی برای هر دو حساب Google Ads و Analytics شما استفاده شود.

چه چیزی میخواهید بدانید:

به‌روزرسانی Google Ads - اینفوگرافیک برچسب ساده‌شده جدید Google

کاری که باید انجام دهید

گوش به زنگ باشید! به زودی، می‌توانید هنگام ایجاد محصولات جدید Google، حساب‌ها، اقدامات تبدیل – بدون نیاز به کد اضافی، از نصب برچسب‌های Google موجود خود استفاده کنید. به علاوه، به‌روزرسانی‌های بیشتری در راه است، از جمله برای کسانی که از Google Tag Manager استفاده می‌کنند.

به‌روزرسانی Google Ads - توییتی از جینی ماروین که به‌روزرسانی‌های بیشتری را در آینده منتشر می‌کند

موضوع اصلی توییتر را مشاهده کنید

2. Google به طور خودکار حساب‌های واجد شرایط را به مدل‌سازی اسناد مبتنی بر داده تغییر می‌دهد.

ممکن است به یاد داشته باشید یا فراموش نکنید که Google سال گذشته مدل انتساب پیش‌فرض را برای اقدامات تبدیل جدید به اسناد مبتنی بر داده تغییر داد. در این آخرین به‌روزرسانی، Google Ads اکنون در حال تغییر فعالیت‌های تبدیل فعلی واجد شرایط خودکار در برخی حساب‌ها به اسناد مبتنی بر داده است.

این یک اعلامیه رسمی نبود، زیرا فقط برای حساب‌های خاصی اعمال می‌شود، اما صاحبان حساب Google Ads که واجد شرایط هستند، یک ایمیل اعلان دریافت کردند که در آن نوشته شده بود:

ما با شما تماس می‌گیریم زیرا یک یا چند اقدام تبدیل شما کاندیدای قوی برای انتساب داده‌محور هستند. تا زمانی که اقدام بیشتری انجام دهید 22/8/24ما مدل شما را تغییر خواهیم داد.

به‌روزرسانی Google Ads - توییتی از جینی ماروین که به‌روزرسانی‌های بیشتری را در آینده منتشر می‌کند

چه چیزی میخواهید بدانید

  • اسناد مبتنی بر داده یک مدل انتساب چند لمسی است که از داده‌های تاریخی برای سنجش دقیق‌تر هر اقدامی که منجر به تبدیل در طول سفر خریدار می‌شود، استفاده می‌کند.
  • این فقط برای تبلیغ‌کنندگانی اعمال می‌شود که اقدامات تبدیلشان با الزامات داده مطابقت دارد.
  • می‌توانید از هشدارهای انتقالی که در نمای اعلان‌ها یا در بخش تنظیمات تبدیل واقعی پلتفرم دریافت می‌کنید، انصراف دهید.
  • فرصت دارید تا 22/8/24 برای انتخاب

کاری که باید انجام دهید

به‌روزرسانی Google Ads - نمونه‌های مدل Attribution

3. حذف کوکی های شخص ثالث تا سال 2024 لغو شد

در 27 جولای، گوگل اعلام کرد که حذف کوکی‌های شخص ثالث در کروم یک بار دیگر حذف شده است. نیمه دوم سال 2024

چه چیزی میخواهید بدانید

اگر این برای شما مانند یک زبان خارجی به نظر می رسد، در اینجا زمینه ای وجود دارد.

  • تبلیغ‌کنندگان از داده‌های کوکی‌های شخص ثالث برای هدف قرار دادن مخاطبان مرتبط و ردیابی رفتار بازدیدکنندگان وب‌سایت خود پس از خروج از سایت خود استفاده می‌کنند.
  • گوگل در ژانویه 2020 اعلام کرد که کوکی های شخص ثالث را در کروم تا سال 2022 به نام حفظ حریم خصوصی حذف می کند و از آن زمان روی راه حلی برای ردیابی و هدف گیری بدون کوکی برای تبلیغ کنندگان کار می کند.
  • گوگل مهلت اولیه 2022 را به تعویق می اندازد زیرا به زمان بیشتری برای آزمایش و پیاده سازی این راه حل ها نیاز دارد.

کاری که باید انجام دهید

توصیه های ما برای این موضوع چیز جدیدی نیست، اما باید اقدام کنید حالا او،

  • به دنبال راه هایی برای جمع آوری داده های شخص اول بیشتر در وب سایت خود باشید.
  • با ویژگی های محافظت از حریم خصوصی در حال حاضر موجود (مانند تبدیل های پیشرفته) آشنا شوید.
  • از قدرت داده های شخص ثالث تا زمانی که هنوز در دسترس هستند استفاده کنید.

انواع به اشتراک گذاری داده ها

4. تبدیل متن به گفتار برای تبلیغات YouTube

در 20 ژوئیه 2022، Google یک ابزار صوتی تبدیل متن به گفتار را به پلتفرم Google Ads در کتابخانه دارایی اضافه کرد. این فناوری جدید از هوش مصنوعی برای تبدیل اسکریپت نوشته شده شما به گفتار با صدای طبیعی استفاده می کند.

در واقع، گوگل 5000 آگهی یوتیوب را برای ایجاد هفت صدای منحصر به فرد، چهار مرد و سه زن، تجزیه و تحلیل کرد. این می تواند گزینه های مختلفی را برای تبلیغ کنندگان در تلاش برای مطابقت با صدای برند خود ارائه دهد. من از تجربه شخصی می دانم که ایجاد صداهای صوتی می تواند زمان زیادی برای بازاریابی ویدیویی داشته باشد، بنابراین فکر می کنم این به روز رسانی یک برد-برد برای تبلیغ کنندگان خواهد بود.

چه چیزی میخواهید بدانید

  • برای امتحان کردن آن، به کتابخانه دارایی خود بروید، تبلیغ ویدیویی را انتخاب کنید که می‌خواهید صدا را به آن اضافه کنید، اسکریپت خود را تایپ کنید، سبک صدا را انتخاب کنید، و ویولا! صداگذاری شما که توسط هوش مصنوعی ایجاد می‌شود، روی تبلیغ ویدیویی شما همپوشانی خواهد داشت.
  • گوگل هیچ پیشنهادی در مورد اینکه اگر هوش مصنوعی در قسمتی از اسکریپت شما فرو رفت چه کاری انجام دهید ارائه نمی کند. در حال حاضر، تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که به محض شروع به کار با مرکز کمک یا پشتیبانی تماس بگیرید و موانعی را در مسیر جاده مشاهده کنید.
Google Ads Update - مثالی در پلت فرم متن به گفتار در یک تبلیغ ویدیویی

5. گوگل اکنون به طور خودکار کمپین های خرید هوشمند را به حداکثر عملکرد به روز می کند

کمپین‌های Performance Max سال گذشته به پلتفرم اضافه شد و مشخص است که این نوع کمپین در نهایت به طور کامل جایگزین خرید هوشمند و کمپین‌های محلی خواهد شد. همانطور که گفته شد، گوگل اعلام کرد که از 21 جولای 2022، به طور خودکار کمپین های خرید هوشمند را به Performance Max ارتقا می دهد.

چه چیزی میخواهید بدانید

  • گوگل ۲ تا ۳ هفته قبل از به‌روزرسانی کمپین‌هایتان به شما اطلاع می‌دهد.
  • توسط بیشتر انجام خواهد شد پایان شهریور– درست در زمان تعطیلات – اما کمپین هایی که از ویژگی هایی مانند تبلیغات خودرو استفاده می کنند تا اوایل سال 2023 قابل ارتقا نیستند.
  • تنظیمات کمپین شما و همچنین داده های سابقه کمپین گذشته به طور پیش فرض منتقل می شوند.
  • یک ابزار ارتقاء خودکار Performance Max وجود دارد که می توانید از آن برای انجام سوئیچ خود با یک کلیک استفاده کنید.

کاری که باید انجام دهید

  • به هر حال کمپین‌های شما عوض می‌شوند، بنابراین شما هم می‌توانید از منحنی‌ها پیشی بگیرید و اکنون ارتقا دهید، درست است؟
  • می توانید از بخش اطلاعات، صفحه توصیه یا صفحه کمپین خود به ابزار دسترسی داشته باشید.
  • به خاطر داشته باشید، همانطور که گوگل می گوید این ابزار به زودی برای کمپین های محلی در دسترس خواهد بود.
  • فکر می‌کنم این به‌روزرسانی یادآوری می‌کند که تبلیغ‌کنندگان باید با کمپین‌های به حداکثر رساندن عملکرد راحت‌تر باشند. برای شروع، 10 نکته ما را بررسی کنید تا قبل از امتحان کمپین های حداکثر عملکرد بدانید.

به‌روزرسانی Google Ads - نمونه‌ای از جدول زمانی فعلی Google در مورد انتقال کمپین به حداکثر رساندن عملکرد

منبع تصویر

6. گوگل بینش های تشخیصی را برای کمپین های به حداکثر رساندن عملکرد معرفی می کند

صحبت از شیطان شد، آخرین به‌روزرسانی Google Ads وجود دارد که به این نوع کمپین جدید نیز می‌پردازد. در اوایل ژوئیه، گوگل نمای جدید تشخیصی را به صفحه Insights و صفحه نمای کلی در پلتفرم اضافه کرد. این موارد به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند تا مطمئن شوند که کمپین‌های به حداکثر رساندن عملکردشان به درستی اجرا می‌شود و هیچ چیز از بین نمی‌رود.

چه چیزی میخواهید بدانید

این ابزار می تواند به طور خودکار مسائل مربوط به موارد زیر را شناسایی کند:

  • وضعیت
  • صورتحساب
  • سیاست های
  • ردیابی تبدیل
  • بودجه
  • هدف استراتژی
  • قدرت تبلیغات

کاری که باید انجام دهید

حداکثر عملکرد هنوز برای بسیاری از تبلیغ‌کنندگان مانند قلمروی ناشناخته به نظر می‌رسد، بنابراین توصیه می‌کنم برای جمع‌آوری تمام اطلاعات درباره کمپین‌های خود، نگاهی به Insights Diagnostic بیندازید.

عکس صفحه به‌روزرسانی Google Ads - به حداکثر رساندن نمای اطلاعات تشخیصی کمپین

منبع تصویر

از به‌روزرسانی‌های Google Ads به‌روز باشید

وقتی سال جدید فرا می‌رسد و Google Marketing Live می‌آید و می‌رود، می‌دانید که یک دور از به‌روزرسانی‌های Google Ads در راه است. در حالی که تغییرات در پلتفرم اجتناب ناپذیر است، بهترین شرط شما این است که تا حد امکان آماده باشید تا هر گونه به روز رسانی را به راحتی انجام دهید.

دانستن اینکه هر به‌روزرسانی چه معنایی دارد، چه زمانی و چرا اتفاق می‌افتد، و چگونه می‌توانید به بهترین شکل اقدام کنید، در درازمدت شما را از سردرد نجات می‌دهد. آیا راه آسانی برای انجام این کار وجود دارد؟ مطمئناً چشمان خود را برای جمع بندی بیشتر به روز رسانی Google Ads از WordStream نگه دارید!

به طور خلاصه، در اینجا شش به‌روزرسانی برتر Google Ads آورده شده است:

  1. تگ جهانی سایت اکنون به تگ گوگل تبدیل شده است.
  2. Google حساب‌های واجد شرایط را به مدل‌سازی اسناد مبتنی بر داده تبدیل می‌کند.
  3. حذف کوکی شخص ثالث تا نیمه دوم سال 2024 به تعویق افتاده است.
  4. اکنون می‌توانید با ابزار تبدیل متن به گفتار در Google Ads صداهای تبلیغاتی یوتیوب ایجاد کنید.
  5. زمان آن رسیده است که کمپین های خرید هوشمند خود را به حداکثر عملکرد ارتقا دهید.
  6. اکنون می توانید کمپین های به حداکثر رساندن عملکرد خود را با صفحه Insights تشخیصی نظارت کنید.