
در چشم انداز دیجیتال امروزی، برای کسب و کارها در هر اندازه، به ویژه آنهایی که در صنعت خدمات محلی هستند، ضروری است که حضور آنلاین قوی داشته باشند. از آنجایی که افراد بیشتری برای یافتن آنچه به دنبال آن هستند به موتورهای جستجو متکی هستند، مشاغلی که به راحتی آنلاین پیدا می شوند و شهرت آنلاین خوبی دارند، نسبت به رقبای خود مزیت زیادی خواهند داشت.
بنابراین در این پست، قصد دارم به شما نشان دهم که چگونه می توانید حضور آنلاین محلی کسب و کار مبتنی بر خدمات خود را با استفاده از دو استراتژی بازاریابی اساسی بهبود بخشید: SEO و PPC.
9 بهترین راه برای یافتن مشاغل محلی خدمات آنلاین
به عنوان یک مربی و مشاور دیجیتال مارکتینگ، من این امتیاز را دارم که به دانشجویانم نه تنها در مورد اهمیت ترکیب بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) برای مشاغل، بلکه همچنین چگونگی تأثیرات مثبت را نیز آموزش دهم. با تجربه. این ترکیب برای اولین بار در اینجا نحوه استفاده از این دو استراتژی برای افزایش ترافیک، تولید سرنخ و به حداکثر رساندن بودجه محدود آورده شده است.
1. نام شرکت و دامنه مناسب را انتخاب کنید
نامگذاری کسب و کار شما باید یک فرآیند متفکرانه باشد. شما چیزی می خواهید که نشان دهنده شخصیت برند شما باشد و به راحتی قابل کپی کردن نباشد.
به عنوان یک کسب و کار محلی، انتخاب چیزی که با هدف جستجوی مخاطب هدف شما مطابقت داشته باشد، بسیار مفید است، اما آن را مجبور نکنید. من یک بار با دندانپزشکی آشنا شدم که نام خود را “دندانپزشک نزدیک من” گذاشت و دامنه dentistnearme.com را به دست آورد. استفاده از این رویکرد به صورت افراطی مطمئناً مزایای سئوی خود را دارد، اما ممکن است همیشه بهترین ایده نباشد زیرا دیگران ممکن است از این روش پیروی کنند و نامهای مشابهی را انتخاب کنند و به طور بالقوه این استراتژی را ناکارآمد کند.
منبع تصویر
درج نام شهر، شهر یا منطقه خدماتی در نام کسب و کارتان یک تاکتیک مفید است، اما الزامی نیست.
2. لیست های خود را مرتب کنید
به روز نگه داشتن نمایه کسب و کار Google نیز یک راه عالی برای بهبود حضور آنلاین کسب و کار محلی شما است. به طور مرتب اطلاعات کسب و کار خود را به روز کنید، عکس اضافه کنید و پست هایی با معاملات و مقالات مفید ایجاد کنید تا اعتماد و اعتبار را در بین مشتریان بالقوه ایجاد کنید. شما باید این را همراه با بقیه لیست های آنلاین خود دنبال کنید تا شانس خود را برای رتبه بندی در جستجوهای محلی افزایش دهید.
این کار باعث می شود که آنها راحت تر شما را پیدا کنند و با شما ارتباط برقرار کنند.
3. کلمات کلیدی را با پست های وبلاگ هدف قرار دهید
پستهای وبلاگ غنی از کلمات کلیدی را منتشر کنید که به سؤالات رایج مشتریان بالقوه پاسخ میدهد – نه فقط در مورد کسب و کار شما، بلکه چیزهای مرتبط با محصولات و خدماتی که ارائه میدهید.
این نه تنها رتبه وب سایت شما را در موتورهای جستجو بهبود می بخشد، بلکه باعث ایجاد اعتماد و اعتبار در مشتریان بالقوه می شود.
برای شروع می توانید از قالب پست وبلاگ بهینه سازی شده ما برای سئو استفاده کنید!
4. بالاترین مقدار CTA خود را در سمت راست بالای صفحه اصلی خود قرار دهید
اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما کاربر پسند است و تجربه کاربری خوبی ارائه می دهد. ما نمونههای وبسایتی زیادی داریم که میتوانید در اینجا مرور کنید. دکمه های برجسته فراخوان، مانند یک شماره تلفن قابل کلیک در گوشه بالا سمت راست و پاورقی، و یک فرم تماس بزرگ در پاورقی را اجرا کنید. این دکمهها به راحتی در دسترس هستند، شهودی هستند و تماس با شما، رزرو درس، شروع آزمایشی رایگان و موارد دیگر را برای مشتریان آسان میکنند.
بالاترین مقدار CTA شما باید در آن بخش سمت راست قرار گیرد.
5. عملکرد SEO خود را ردیابی کنید
علاوه بر گزارش عملکرد PPC خود، باید عملکرد ارگانیک/SEO خود را نیز ردیابی کنید. از Google Tag Manager و GA4 برای تجزیه و تحلیل معیارهای SEO و رفتار مشتری نسبت به اهداف خود و همچنین کنسول جستجوی Google استفاده کنید. همچنین میتوانید از استودیوی Google Looker (که قبلاً Google Data Studio نامیده میشد) برای نظارت بر عملکرد ارگانیک استفاده کنید.
6. هزینه PPC خود را با هدف گذاری مکان کاهش دهید
این یک نکته کلیدی بازاریابی مشاغل خدمات خانگی است. یکی از چالشهایی که بسیاری از کسبوکارهای کوچک در تبلیغات با آن مواجه هستند، بودجه محدود است. یکی از مشتریانی که با او کار کردم فقط 10 دلار در روز برای خرج کردن داشت. برای غلبه بر این چالش، از مکان یابی برای رسیدن به شعاع 5 کیلومتری اطراف محل کسب و کار استفاده کردم. این رویکرد به آنها کمک کرد تا به مخاطبان مناسب دسترسی پیدا کنند و همچنین در بودجه تبلیغاتی خود صرفه جویی کنند.
7. برای کلمات کلیدی با هدف تجاری پیشنهاد دهید
هنگام اجرای تبلیغات گوگل، باید به گوگل بگویید که کدام کلمات کلیدی را پیشنهاد می کنید. در حالی که بسیاری از کلمات کلیدی مرتبط با تجارت شما وجود دارد، پیشنهاد دهندگان با کمپین های PPC شما باید قصد تجاری بالایی داشته باشند.
برای شناسایی کلمات کلیدی که مشتریان بالقوه ممکن است در هنگام جستجوی آنچه شما ارائه میدهید به دنبال آن باشند، تحقیقات گسترده ای در مورد کلمات کلیدی انجام دهید. برای سئو باید از کلمات کلیدی با هدف آموزنده استفاده شود. برای PPC، از قصد تجاری یا معاملاتی استفاده کنید تا تبلیغات شما تنها نباشد شبیه برای آن جستجوها، اما به طوری که آنها دریافت کنند کلیک کرد توسط، و توسط، مردم به احتمال زیاد تبدیل شده است.
8. فهرست کلمات کلیدی منفی را حفظ کنید
علاوه بر هدف قرار دادن کلمات کلیدی با هدف تجاری بالا، حتماً از کلمات کلیدی منفی استفاده کنید – آنها کلمات کلیدی هستند که نمی خواهید تبلیغ شما برای آنها ظاهر شود. این کار باعث میشود که تبلیغات شما به افرادی که محصول یا خدمات شما مناسب نیستند نشان داده شود و روی آنها کلیک نشود.
به نظر من، حتی با تطابق گسترده، این امر به ویژه زمانی مهم است که بودجه روزانه شما کم باشد.
9. ردیابی تبدیل را تنظیم کنید
یکی دیگر از جنبه های مهم اجرای کمپین تبلیغاتی گوگل، اندازه گیری موفقیت شما با ردیابی تبدیل است. با این قابلیت مشاهده، میتوانید از کمپینها، پیشنهادها، تنظیمات و استراتژیهایی که کار میکنند استفاده کنید و آنهایی را که کار نمیکنند حذف کنید و ROAS (بازدهی هزینههای تبلیغات) خود را بهبود بخشید.
لیست اشتباهات ردیابی تبدیل ما را بررسی کنید تا مطمئن شوید که دقیق ترین داده های ممکن را دریافت می کنید.
حضور آنلاین کسب و کار محلی خود را با SEO و PPC بهبود بخشید
بهترین راه برای بهبود حضور آنلاین خود برای کسب و کار مبتنی بر خدمات محلی، استفاده از SEO و PPC با هم است. هر دو به بهبود حضور شما در SERP برای طیف گسترده ای از کلمات کلیدی کمک می کنند، و با نکاتی که من ارائه می دهم، می توانید به مخاطبان هدف خود برسید و اعتماد و اعتبار را در بین مشتریان بالقوه ایجاد کنید.
نکاتی که در این پست به آنها اشاره کردم به شرح زیر است:
- نام شرکت و دامنه مناسب را انتخاب کنید
- لیست های خود را به ترتیب دریافت کنید
- کلمات کلیدی را با پست های وبلاگ هدف قرار دهید
- بالاترین مقدار CTA خود را در سمت راست بالای صفحه اصلی خود قرار دهید
- عملکرد سئوی خود را پیگیری کنید
- با هدف گذاری مکان، هزینه PPC خود را کاهش دهید
- برای کلمات کلیدی با هدف تجاری پیشنهاد دهید
- لیست کلمات کلیدی منفی را حفظ کنید
- ردیابی تبدیل را تنظیم کنید