منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • چرا (و چگونه) تجارت غیر تجارت الکترونیک شما باید مقادیر تبدیل را تعیین کند

چرا (و چگونه) تجارت غیر تجارت الکترونیک شما باید مقادیر تبدیل را تعیین کند

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
چرا (و چگونه) تجارت غیر تجارت الکترونیک شما باید مقادیر تبدیل را تعیین کند

روزهای استفاده از تبدیل های فردی گذشته است. اکنون همه پلتفرم‌های تبلیغاتی، تبلیغ‌کنندگان را تشویق می‌کنند تا ارزش‌های تبدیل را بپذیرند و از آن استفاده کنند. برای مثال Google Ads را در نظر بگیرید: حداکثر ارزش تبدیل یکی از تنها گزینه‌های پیشنهادی برای کمپین‌های PMax است و در توصیه‌های حساب مورد علاقه زیادی قرار می‌گیرد.

پیشنهاد حداکثر ارزش تبدیل در تبلیغات گوگل

اگر اهل تجارت الکترونیک هستید، هزینه تبدیل چیز جدیدی نیست – ردیابی درآمد در قلب کمپین های خرید موفق است. با این حال، اگر در یک صنعت خدماتی یا صنعتی هستید که هزینه ثابتی برای هر تعامل ندارد، ممکن است برای دریافت هزینه تبدیل دچار مشکل شوید.

در این پست با نحوه انجام این کار آشنا خواهیم شد. در اینجا چیزی است که ما پوشش خواهیم داد:

  • تفاوت بین تبدیل های فردی و مقادیر تبدیل.
  • مزایای نوسان در مقادیر تبدیل.
  • چگونه به ارزش تبدیل دست پیدا کنیم.

توجه داشته باشید که این پست به شدت بر نحوه استفاده گوگل از مقادیر تبدیل متمرکز است، با این حال، درس های آموخته شده را می توان در کانال های دیگر اعمال کرد.

تفاوت بین مقادیر تبدیل و تبدیل چیست؟

تبدیل، اقدامی است که یک پلتفرم تبلیغاتی برای ردیابی انجام می دهید. اقدامات تبدیل می تواند از عملیات انتفاعی تا فروش کامل (دانلود راهنماها، تماس، و غیره) باشد.

راه‌اندازی اقدام تبدیل Google Ads

ارزش تبدیل، مقدار پولی است که از پلتفرم تبلیغاتی می‌خواهید تا یک اقدام انجام شده را نسبت دهد.

برای مثال، می‌توانم یک کنش تبدیل برای ردیابی همه تماس‌های تلفنی از تبلیغات Google Ads خود تنظیم کنم. تا زمانی که اکشن را روی اکشن اصلی تنظیم کنم، گوگل هر یک از آنها را ردیابی می کند. این که آیا ارزش آن تماس های 1 دلاری یا 100 دلاری یا هر مبلغ دیگری را دارد بستگی به نحوه اضافه کردن ارزش تبدیل به عمل دارد.

هزینه تبدیل تبلیغات گوگل

به طور خلاصه، می‌توانید تبدیل‌ها را در Google Ads بدون مقادیر تبدیل ردیابی کنید – با این حال، آسیب‌پذیری‌های داده را برای پلتفرم تبلیغاتی و همچنین گزارش‌های داخلی ایجاد می‌کنید.

چرا کسب و کارهای غیرتجارتی باید مقادیر تبدیل را تعیین کنند؟

یکی از بزرگترین نکات مثبت/منفی کاذب در گزارش PPC، CPA (هزینه هر خرید) است. در حالی که CPA پایین چیز خوبی است، کسب‌وکارها اغلب این عدد را بیش از حد اصلاح می‌کنند تا بدون در نظر گرفتن ارزش سرنخ‌هایی که دریافت می‌کنند، تا حد ممکن پایین بیایند.

ROAS (بازده هزینه تبلیغات) یک معیار PPC مفیدتر از CPA برای دانستن اینکه آیا کمپین های تبلیغاتی شما ارزش واقعی ارائه می دهند یا خیر است.

هزینه هر اقدام در مقابل بازده هزینه تبلیغات

مقادیر تبدیل به افزایش مکالمات کمک می کند و شفافیت ROI واقعی در هزینه تبلیغات شما را به ارمغان می آورد. با تنظیم ارزش تبدیل، به Google Ads کمک می‌کنید تا بداند برای کدام وظایف بیشتر ارزش قائل هستید و بودجه را در کجا سرمایه‌گذاری کنید.

علاوه بر این، فاکتورگیری در مقادیر تبدیل به گوگل کمک می‌کند تا پیش‌بینی واقعی‌تری از سرمایه‌گذاری اضافی انجام دهد. این به ویژه اگر کمپین هایی دارید که با بودجه محدود شده اند اما سرنخ های کم ارزشی را به ارمغان می آورند مفید است. با ایجاد ارزش های تبدیل، گوگل می تواند در مورد هدف قرار دادن مشتریان ایده آل شما هوشمندتر شود.

نحوه محاسبه مقادیر تبدیل زمانی که تجارت الکترونیکی ندارید

فقط به این دلیل که ما آماده استفاده از مقادیر تبدیل هستیم، به این معنی نیست که آنها ساده هستند. مگر اینکه در یک صنعت معاملاتی مانند تجارت الکترونیکی باشید، ارزش تبدیل شما بر اساس بهترین برآوردهای مدل و مبتنی بر داده خواهد بود.

یک مکان واقعا مفید برای شروع، سرنخ تلفن در مقابل پر کردن فرم در مقابل چت است.

  • اگر تیم فروش شما با تعاملات بی‌درنگ بهترین خدمات را دریافت می‌کند، سرنخ‌های تلفنی ممکن است بهترین نوع سرنخ برای شما باشد.
  • اگر اطلاعات زیادی درباره مشتری بالقوه (احتمالاً از طریق محتوای اندک، یک فرم یا روش های دیگر به دست آمده باشد)، ممکن است پر کردن فرم یا چت خود را بیش از حد برآورد کنید.

هر کدام مفیدتر است، در اینجا چه کاری باید انجام دهید:

  1. ارزش پایه خود را به عنوان 10٪ از سود ناخالص خود از مشارکت متوسط ​​محاسبه کنید (شما می توانید این را در حین کار و مشاهده تبدیل های واقعی تنظیم کنید).
  2. از نرخ تبدیل هر نوع سرنخ استفاده کنید تا یک مقدار تبدیل به دست آورید.

به عنوان مثال، فرض کنید من یک وکیل هستم، میانگین پرونده من 6500 دلار است، و سرنخ تلفن من 50٪ تبدیل می شود در حالی که یک فرم پر با 20٪ تبدیل می شود.

  1. قیمت پایه هر سرنخ 6500 دلار x 0.10 = 650 دلار. است
  2. ارزش تبدیل سرنخ تلفن = 650 دلار x 0.50 = 325 دلار ارزش تکمیل فرم = 650 دلار در 0.20 = 130 دلار

حتما موقعیت مکانی را نیز در نظر بگیرید. برخی از مکان‌ها ممکن است سخت‌تر/آسان‌تر از سایر مکان‌ها باشند. اگر حاشیه شما تحت تأثیر موقعیت مشتری قرار می گیرد، یا اگر بینشی در مورد حفظ بازارهای خاص دارید، می توانید سرنخ هایی را که از بخش های خاصی به دست می آیند را بالا یا پایین ارزیابی کنید. این کار را می‌توان با حذف مکان‌هایی با تنظیمات پیشنهادی و همچنین کمپین‌های با ارزش بالا با اهداف ROAS بالا انجام داد.

بدانید که تبدیل های شما چه ارزشی دارند

اگرچه استفاده از مقادیر تبدیل اجباری نیست، اما در صورت انجام صحیح، عملکرد حساب را بهبود می بخشد. برای بررسی منابع سرنخ خود وقت بگذارید و ببینید بهترین سرنخ ها از کجا می آیند. با دادن ارزش سرنخ بالاتر از حد متوسط، به Google کمک می‌کنید بهترین مشتریان بالقوه را برای شما ارسال کند و بهترین شانس را برای بازگشت سرمایه داشته باشید.

برای راه‌های بیشتر برای بهبود عملکرد حسابتان، از ما دیدن کنید. استفاده کنید درجه‌بندی عملکرد تبلیغات گوگل رایگان،