منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • چرا تبلیغات گوگل من تبدیل نمی شود؟ 10 دلیل (و راه حل!)

چرا تبلیغات گوگل من تبدیل نمی شود؟ 10 دلیل (و راه حل!)

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
چرا تبلیغات گوگل من تبدیل نمی شود؟ 10 دلیل (و راه حل!)

چمدان‌تان را بسته‌اید، میان‌وعده‌هایتان را آماده کرده‌اید، مسیرها را در تلفنتان در صف قرار داده‌اید. لیست پخش شما خوب است. شما یک باک پر بنزین دارید. در جاده سوار ماشین می شوید و ماشین روشن نمی شود.

میم مشکل ماشین

زمانی که یک کمپین تبلیغاتی گوگل را به صورت زنده اجرا می کنید، به این شکل به نظر می رسد، فقط هیچ تبدیلی مشاهده نمی کنید.

نگران نباشید. سفر باید ادامه پیدا کند! این پست همه چیزهایی را که برای راه اندازی مجدد موتور PPC خود نیاز دارید تا بتوانید به جاده بروید و به مقصد برسید را پوشش می دهد.

10 دلیلی که تبلیغات گوگل شما تبدیل نمی شود (و نحوه رفع آن!)

دلایل تبدیل نشدن تبلیغات گوگل شما می تواند از خطاهای فنی گرفته تا خطاهای استراتژیک و همه چیزهای بین آن متغیر باشد. در اینجا 10 مقصر و نحوه رفع آنها آورده شده است.

1. خیلی زود است

اگر به تازگی تبلیغات آنلاین را شروع کرده اید، مهم است که مطمئن شوید یادگیری ماشینی چگونه کار می کند. پلتفرم‌های تبلیغاتی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تبلیغات شما را بر اساس شرایطی که انتخاب می‌کنید ارائه دهند، و سپس، همانطور که کاربران با کمپین تعامل دارند، از آن داده‌ها برای شناسایی الگوها و بهینه‌سازی بیشتر استفاده می‌کنند.

به عبارت دیگر، به مقدار مشخصی داده نیاز دارد تا بداند چگونه تبلیغ شما را به بهترین شکل نمایش دهد. زمانی که برای رسیدن به این آستانه طول می‌کشد به عنوان دوره یادگیری الگوریتم شناخته می‌شود و بسته به تعداد دفعات نمایش آگهی شما متفاوت است.

چرا تبلیغات گوگل من تبدیل نمی شود؟ 10 دلیل (و راه حل!)

اگر تبلیغات شما فوراً تبدیل نمی شود، ممکن است Google همچنان در آن دوره یادگیری باشد. ممکن است لازم باشد به کمپین خود زمان بیشتری برای یادگیری اختصاص دهید، یا ممکن است لازم باشد بودجه خود را افزایش دهید یا تنظیمات هدف خود را گسترش دهید تا سریعتر به آن آستانه برسد.

2. توقعات شما خیلی زیاد است

آیا تبلیغات گوگل شما اصلاً تبدیل نمی شود یا فقط تبدیل می شود کافی است، اگر تبدیل صفر دریافت می کنید، ممکن است نیاز به عیب یابی داشته باشید (ما در اینجا چندین مورد ردیابی تبدیل را پوشش می دهیم). اگر نرخ تبدیل کمتری نسبت به آنچه انتظار دارید دریافت می کنید، انتظارات خود را دوباره بررسی کنید.

در آخرین تجزیه و تحلیل معیار تبلیغات جستجویمان (در زمان نوشتن این پست)، میانگین نرخ تبدیل 7.26٪ در 23 صنعت مختلف را یافتیم، اما این نباید استانداردی باشد که برای اندازه گیری نرخ تبدیل خود استفاده می کنید. در عوض، باید به میانگین صنعت خود نگاه کنید. به هر حال، میانگین نرخ تبدیل برای مبلمان 2.21٪ است در حالی که برای پزشکان و جراحان 13.94٪ است.

چرا تبلیغات گوگل من تبدیل نمی شود - میانگین نرخ تبدیل

شما می توانید معیارهای تبلیغات آنلاین همیشه به روز ما را در اینجا مشاهده کنید!

این به این دلیل است که برخی از اقدامات تبدیل (مانند برقراری تماس یا رزرو قرار) برای مشتریان آسان‌تر از سایرین است (مانند خرید یا ثبت‌نام برای یک دوره آزمایشی رایگان). حتی در حساب خود، در برخی از کمپین‌ها نسبت به سایرین، اقدامات تبدیل تعامل بیشتری خواهید داشت.

3. ردیابی تبدیل شما خراب است

اگر برای کمپین تبلیغاتی گوگل خود هیچ تبدیلی مشاهده می کنید، احتمالاً ردیابی تبدیل شما خراب شده است یا به درستی تنظیم نشده است. اگر تبدیل‌هایی را مشاهده می‌کردید اما دیگر آن‌ها را نمی‌بینید، سابقه تغییرات خود را بررسی کنید تا ببینید آیا تغییراتی ایجاد کرده‌اید که ممکن است باعث ایجاد مشکل شده باشد یا خیر.

اگر هیچ تبدیلی نمی‌بینید، از راهنمای ما در مورد نحوه تنظیم ردیابی تبدیل Google Ads استفاده کنید تا مطمئن شوید همه مراحل را به درستی انجام داده‌اید.

4. مکان یابی شما خاموش است

هنگامی که یک کمپین تبلیغاتی گوگل را راه اندازی می کنید، از شما خواسته می شود که مکان یابی خود را انتخاب کنید. البته، مشاغل محلی فقط باید منطقه محلی خود را هدف قرار دهند و مشاغل ملی ممکن است فقط به شهرهای بزرگ بپیوندند. اما یکی از نکات ظریفی که می تواند بر نرخ تبدیل شما تأثیر بگذارد، تنظیم حضور و غیاب / علاقه است.

شما سه گزینه دارید:

  • حضور یا علاقه: افرادی که به طور منظم در آن مکان زندگی می کنند یا به آن علاقه نشان می دهند.
  • حضور: افرادی که در آن مکان یا به طور منظم در آن مکان هستند.
  • علاقه: مردم در جستجوی آن مکان هستند.

Google Ads Location Targeting - گزینه های مکان

گوگل به صورت پیش فرض گزینه برتر را انتخاب می کند که برای برخی از مشاغل ایده آل نیست. در نهایت، فردی که به دنبال منطقه ای است زیرا در آنجا تعطیلات خود را می گذراند، علاقه ای به خدمات دامپزشکی در آنجا نخواهد داشت. بنابراین مطمئن شوید که تنظیمات مناسب برای کسب و کار خود را انتخاب کرده اید.

5. فصل پاییز است

اگر به تازگی با Google Ads شروع کرده اید، باید در مورد مخاطبان و کمپین های خود کمی خودآموزی انجام دهید. زمان های خاصی از روز، هفته، ماه یا سال وجود خواهد داشت که تبلیغات شما افزایش و کاهش در تبدیل را مشاهده می کند. اگر هیچ یک از هنگوپ های ردیابی تبدیل بالا را تجربه نمی کنید، ممکن است با توجه به زمان بیشتر، نرخ تبدیل شما به حالت عادی بازگردد. اگر چنین است، حتما به این الگوها توجه کنید و قیمت پیشنهادی یا زمان بندی تبلیغات خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

(همچنین توجه داشته باشید که در زمان نوشتن این پست، نرخ تبدیل در بین صنایع به دلیل اقتصاد پایین تر است. ما به طور متوسط ​​19٪ کاهش در نرخ تبدیل را شاهد بوده ایم.)

چرا تبلیغات گوگل من تبدیل نمی شود؟  میانگین نرخ تبدیل سال به سال

6. بودجه شما خیلی کم است

اگرچه حراج گوگل ادز تماماً در مورد دریافت کلیک با کمترین هزینه ممکن است، اما همچنان یک کانال کاملاً رقابتی است و برای ادامه دادن به آن باید به اندازه کافی بالا پیشنهاد دهید. اگر پیشنهادات شما خیلی کم باشد، ممکن است Google در یافتن مزایده‌هایی برای برنده شدن شما مشکل داشته باشد.

اگر پیشنهادات شما به اندازه کافی بالا باشد اما بودجه شما بسیار کم باشد، ممکن است Google پس از رسیدن به بودجه شما، نمایش تبلیغات شما را متوقف کند یا پیشنهادات شما را کاهش دهد تا بودجه شما بیشتر دوام بیاورد. کمپین‌های دارای این سناریو به‌عنوان «محدود شده بر اساس بودجه» در ستون وضعیت نشان داده می‌شوند.

نحوه کاهش cpl در تبلیغات گوگل - محدود به وضعیت کمپین بودجه

از پیشنهاد قیمت بالای صفحه استفاده کنید تا احساس کنید چه چیزی باید پیشنهاد بدهید تا نمایش داده شود و به اندازه کافی بالا برای دریافت کلیک و تبدیل ظاهر شوید.

7. صفحات فرود شما بهینه نشده اند

بهینه سازی نرخ تبدیل شامل انواع استراتژی ها می شود، اما یکی از پایه ها صفحه فرود بهینه شده است.

این یعنی:

  • پاسخگو و بارگذاری سریع
  • منحصر به فرد برای پیشنهاد و مخاطبان هدف شما
  • ارتباط نزدیک با تبلیغات قبلی

و او دارد:

  • یک عنوان قدرتمند
  • یک CTA اصلی
  • کپی مختصر و متمرکز بر سود
  • طراحی تمیز با تصاویر با کیفیت بالا
  • فرم های قابل دسترس و آسان برای استفاده
  • نشانه‌های اعتماد مانند توصیفات، نظرات، و نشان‌های شریک

تا زمانی که این موارد ضروری را در اختیار نداشته باشید، نمی توانید انتظار داشته باشید که یک خط پایه ثابت از تبدیل ها را به دست آورید. از آنجا، می‌توانید A/B عناصر مختلف را آزمایش کنید تا نحوه بهینه‌سازی بیشتر را ببینید.

نمونه صفحه فرود - اعتماد هنرهای رزمی نخبگان

نمونه های بیشتری از صفحات فرود را برای الهام گرفتن در اینجا بیابید.

8. کپی آگهی شما به کار نیاز دارد

این می تواند در چند جهت پیش برود. ممکن است نرخ کلیک بالایی داشته باشید، اما مخاطبان بسیار گسترده ای را جذب می کنید، که باعث کاهش نرخ تبدیل شما می شود. اگر چنین است، سعی کنید کلیک کنندگان خود را با نسخه تبلیغاتی خاص تری که شامل قیمت، شخصیت خاص یا معیارهای دیگر است، از قبل تعیین کنید.

اگر به اندازه کافی کلیک دریافت نمی کنید، کپی تبلیغات شما می تواند یک جشن به تعویق انداختن باشد. اطمینان حاصل کنید که شامل کلمات کلیدی مورد نظر شما و همچنین ارزش یا تمایز شما می شود و از زبان مخصوص به آن منطقه استفاده می کند.

برای کمک به مدل سازی نسخه تبلیغاتی خود، این نمونه های عالی Google Ads را دنبال کنید!

نحوه بهبود CTR تبلیغات گوگل - نمونه ای از یک تبلیغ احساسی

9. قصد کلمه کلیدی اشتباه است

حتی اگر تبلیغات و صفحه فرود شما با کلمات کلیدی مورد نظر شما مرتبط باشد، باز هم می توانید با کلمات کلیدی واقعی که برای تبلیغات خود انتخاب می کنید اشتباه کنید. در اینجا چند مورد برای بررسی وجود دارد:

  • هدف تجاری: مطمئن شوید که برای کلمات کلیدی با هدف تجاری و معاملاتی مناقصه می دهید. این کلمات کلیدی شامل کلماتی مانند “خرید”، “ارزان”، “مقایسه” و موارد دیگر می شود.
  • مشخص باشد: کلمات کلیدی دم بلند خاص تر هستند و می توانند ارزان تر و مرتبط تر با مخاطبان شما باشند.
  • انواع مسابقه خود را اصلاح کنید: گوگل اخیراً همه چیز در مورد تطابق گسترده بوده است، اما این بدان معنا نیست که شما باید از آن استفاده کنید. از جمله بندی یا دقیق استفاده کنید.
  • اضافه کردن کلمات کلیدی منفی: گزارش عبارات جستجوی خود را کنترل کنید تا عباراتی را که ممکن است باعث شوند تبلیغات شما به عنوان نامربوط نشان داده شوند را حذف کنید.

چهار نوع هدف کلمه کلیدی

10. عدم آگاهی کافی از برند

آخرین اما نه کم‌اهمیت، ممکن است تبلیغات گوگل شما در حال تبدیل شدن نباشد زیرا به اندازه کافی آگاهی از برند ایجاد نکرده‌اید. حتی با وجود اینکه موتورهای جستجو بالاترین قصد خرید را دارند، اگر کاربر قبلاً چیزی درباره کسب و کار شما نشنیده باشد، بعید است که روی تبلیغ شما کلیک کند. و اگر آگهی شما با تبلیغی از برندی که قبلاً درباره آن شنیده اند نشان داده شود، مطمئناً روی تبلیغ شما کلیک نمی کنند.

به همین دلیل مهم است که یک استراتژی بازاریابی چند کانالی داشته باشید تا بتوانید مخاطبان خود را در معرض نام تجاری خود در سراسر وب قرار دهید. این بدان معناست که علاوه بر موتورهای جستجو، باید تبلیغات را در رسانه های اجتماعی و در سراسر شبکه نمایش گوگل نیز اجرا کنید – و این علاوه بر سایر استراتژی های بازاریابی مانند ایمیل و سئو است.

داده ها نشان داده اند که تبلیغات نمایشی به طور غیر مستقیم نرخ تبدیل تبلیغات جستجو را بهبود می بخشد، بنابراین اولین کمپین خود را شروع کنید!

چرا تبلیغات گوگل من تبدیل نمی شود؟ 10 دلیل (و راه حل!)

وقت آن است که تبلیغات گوگل خود را تبدیل کنید

همانطور که می بینید، دلایل زیادی وجود دارد که چرا تبلیغات گوگل شما ممکن است تبدیل نشود. خوشبختانه، همه آنها راه حل هایی دارند که اجرای آنها نسبتاً آسان است. اینم خلاصه!

  1. خیلی زود است
  2. توقعات شما خیلی بالاست
  3. ردیابی تبدیل شما خراب است
  4. مکان یابی شما خاموش است
  5. این یک شیب فصلی است
  6. بودجه شما خیلی کم است
  7. صفحات فرود شما بهینه سازی نشده اند
  8. کپی تبلیغ شما نیاز به کار دارد
  9. هدف کلمه کلیدی نادرست
  10. عدم آگاهی کافی از برند