منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • آیا محمولی وجود دارد که هیچ نوع تطابق کلمه کلیدی در آن قابل مشاهده نباشد؟

آیا محمولی وجود دارد که هیچ نوع تطابق کلمه کلیدی در آن قابل مشاهده نباشد؟

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
آیا محمولی وجود دارد که هیچ نوع تطابق کلمه کلیدی در آن قابل مشاهده نباشد؟

من نپرسید که ابزارهای زنگ برای چه چیزی هستند، نوع تطبیق کلمه کلیدی … این برای شما عوارض است. من

خوب، پس ممکن است کمی دراماتیک باشد، اما با نزدیک شدن به هالووین، احساس درستی به نظر می رسد. انواع تطابق کلمات کلیدی هنوز اینجا و فعال هستند.

…در حال حاضر…

چهره ترسیده

چرا “فعلا”؟ زیرا همین دیروز، برخی از تبلیغ‌کنندگان شروع به دیدن یک ویژگی بتا جدید در Google Ads کردند که اساساً به شما امکان می‌دهد کلمات کلیدی گسترده را در سطح کمپین فعال کنید (و انواع تطبیق کلمات کلیدی را غیرفعال کنید)، که ما را متعجب می‌کند که آیا…

ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید:

  • این ویژگی چیست؟
  • داستان پشت آن.
  • نکاتی برای استفاده (یا عدم استفاده از) تطابق گسترده + مناقصه هوشمند

ویژگی بتای تطابق گسترده در سطح کمپین در تبلیغات گوگل چیست؟

برخی از تبلیغ‌کنندگان ویژگی بتا جدیدی به نام «کلید واژه‌های کلیدی مطابقت گسترده» را در تبلیغات گوگل مشاهده می‌کنند. وقتی روشن است، از کلمات کلیدی تطبیق گسترده برای کل کمپین خود استفاده خواهید کرد. وقتی بسته شد، به استفاده از انواع تطابق کلمات کلیدی ادامه خواهید داد.

به‌روزرسانی بتا هدف‌گیری گسترده

به عبارت دیگر، با روشن کردن این هدف گذاری گسترده در سطح کمپین، انواع تطابق کلمات کلیدی را خاموش می کنید. توجه داشته باشید، این یک ویژگی بتا محدود است، بنابراین تنها درصد کمی از حساب‌ها می‌توانند آن را ببینند.

Google Ads Broad Match Backstory کلمه کلیدی

در اینجا نحوه به‌روزرسانی با داستان بزرگ‌تر تطبیق کلمات کلیدی که از فوریه سال گذشته مانند سریال‌های نتفلیکس آشکار شده است، قرار می‌گیرد:

فوریه 2021: مطابقت گسترده اصلاح شده لغو شده است. گوگل به ما می گوید که Modified Broad و Phrase Match اغلب موارد استفاده یکسانی دارند، بنابراین Modified Mod Broad دیگر وجود ندارد و Phrase Match شایستگی های آن را جذب می کند.

تبلیغ کنندگان احساسات متفاوتی دارند، اما در کل، به روز رسانی ناعادلانه دریافت شده است.

به توییت در مورد بازنشستگی بازی بازبینی شده پاسخ دهید

مت بومن توییت پاسخ: چرا کلمات کلیدی را به طور کلی حذف نمی کنیم؟

سپتامبر 2021: گوگل می گوید شما فقط نیاز به گسترده دارید. گوگل اعلام کرده است که به لطف BERT و برخی منطق جدید، تطابق گسترده بهتر از همیشه است و وقتی با پیشنهاد هوشمند ترکیب شود، لازم نیست از چندین نوع تطبیق برای یک کلمه کلیدی استفاده کنید.

تبلیغ‌کنندگان بار دیگر راضی نبودند و التماس می‌کردند که متفاوت باشند:

توییتر به فشار گوگل برای مناقصه هوشمند و مسابقات گسترده واکنش نشان می دهد

گرگ فینز توییت واکنش به اعلامیه رفتار منطبق گوگل در پاییز 2021.

از آنجا که: ما همچنان شاهد فشار برای تطابق گسترده تر + مناقصه هوشمند هستیم.

شکل الف: توصیه هایی برای «ارتقای کلمات کلیدی موجود به تطابق گسترده» در حساب Google Ads شما.

توصیه تبلیغات گوگل "ارتقا دهید" برای تطبیق دقیق

و یک «نمایشگاه B» بزرگ از Google Marketing Live 2022:

Google Marketing Live - تطابق گسترده + مناقصه هوشمند

اکتبر 2022: گوگل تطابق گسترده در سطح کمپین را در نسخه بتا محدود منتشر می‌کند، که جای تعجب نیست که همچنان بر تطابق گسترده + مناقصه هوشمند تأکید دارد.

در رابط گوگل ادز، این ویژگی با موارد زیر معرفی شده است:

کلمات کلیدی تطبیق گسترده با پیشنهاد هوشمند کار می کنند تا به شما کمک کنند به اهداف کمپین خود برسید. تبلیغات ممکن است در جستجوهای مرتبط با کلمه کلیدی شما ظاهر شوند، که ممکن است شامل جستجوهایی باشد که شامل کلمات کلیدی نباشد.”

سپس سه توانایی را گلوله می کند:

  • با کنترل‌های دقیق برند، کنترل کنید چه کسی تبلیغات شما را ببیند
  • ایده روشنی از اینکه چه کلمات کلیدی برای کمپین شما کار می کنند
  • ویژگی هایی برای کمک به Google Ads برای بهبود خودکار کلمات کلیدی شما”

تا به حال تبلیغ کنندگان در مورد آن چه فکر می کنند

بنجامین وینر، کارشناس تبلیغات گوگل، در پست لینکدین خود می‌نویسد که این می‌تواند آغاز پایان برای انواع تطابق کلمات کلیدی باشد:

“بتا که اکنون می تواند روشن و خاموش شود، من گمان می کنم به زودی به استاندارد تبدیل شود قبل از اینکه هیچ گزینه ای خاموش نشود و کمپین به طور گسترده اجرا شود.”

لینکدین در مورد آزمایش بتا با هدف گذاری گسترده در سطح کمپین پست کنید

او همچنین به سودمند دیدن این ویژگی فقط برای حساب‌های بزرگ اشاره کرد:

«در حالی که من بارها و بارها نتایج گسترده خوبی را می بینم، به خصوص با حساب های بزرگ، متأسفانه این مورد است که Broad همیشه نمی خواهد کار کند، به خصوص برای تبلیغ کنندگان کوچک و متوسط.

خیلی به بودجه، عمق و وسعت مجموعه بستگی دارد، اما به داده های کافی نیز بستگی دارد.

در نهایت، Beta Broad مقدمه خوبی برای Match ارائه می دهد. همچنان جالب است که نقشه راه جامع در گوگل چگونه خواهد بود. ،

در حالی که بنجامین تا حدودی خوشبین است، آلن رونی آن را ندارد.

در آن توییتاو می نویسد:

“به‌روزرسانی محدود بتا از Google Ads – به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا هدف‌گذاری گسترده در سطح کمپین را تنظیم کنند، اساساً از گزینه‌ای برای چندین نوع تطبیق کلمه کلیدی خلاص شوند. کنترل کمتر بر کیفیت ترافیک = چیز بدی برای شرکت‌ها. یک طرفدار نه! “

توییت درباره به‌روزرسانی‌های بتا با هدف تطابق گسترده

این برای انواع تطبیق کلمات کلیدی Google Ads چه معنایی دارد؟

همانطور که گفته شد، این ویژگی در بتا محدود، بنابراین در حال حاضر برای همه در دسترس نیست. این نیز فقط یک گزینه است—همانطور که در اینجا، اگر در دسترس شما قرار گرفت، همچنان می توانید از انواع تطبیق کلمات کلیدی استفاده کنید.

اما نمی‌توانیم این واقعیت را نادیده بگیریم که Google Ads اکنون یک ویژگی بتا دارد که به شما امکان می‌دهد انواع تطابق کلمات کلیدی را غیرفعال کنید. و ما می دانیم که گوگل گاهی اوقات دوست دارد موارد را به تدریج حذف کند (مثل زمانی که تبلیغات متنی توسعه یافته به طور پیش فرض متوقف شد و سپس آنها پوف شدند!

این بدان معنا نیست که انواع تطابق کلمات کلیدی از بین می روند، اما به این معنی است که ما باید مراقب این داستان باشیم.

درباره Broad Match + Smart Bidding چه باید کرد

هنوز اقدامی انجام نشده است، اما اگر فشار بیشتری از طرف Google Ads برای استفاده از Broad Match با Smart Bidding می بینید، توصیه می کنیم پست ما را بخوانید: آیا باید از Broad Match + Smart Bidding استفاده کنید؟

خواندن کامل پست را به عهده شما می گذاریم، اما در اینجا یک بررسی سریع در مورد آنچه توصیه می کنیم وجود دارد:

  • به جای استفاده از تطابق گسترده با مناقصه هوشمند، با عبارت و مطابقت دقیق شروع کنید.
  • اگر به دنبال گزینه خودکارتری هستید، تبلیغات جستجوی پویا را امتحان کنید.
  • اگر در نهایت با مناقصه گسترده + مناقصه هوشمند پیش می‌روید، مطمئن شوید که:
    • ابتدا تعداد زیادی داده تبدیل (و با اقدامات تبدیل مناسب) بسازید.
    • با کلمات کلیدی منفی فعال باشید.
    • سوالات جستجو را به طور منظم مرور کنید.
    • نظارت بر کیفیت سرب
    • برای شروع، محدودیت‌های پیشنهادی را تنظیم کنید.
    • با بودجه محافظه کارانه شروع کنید.

با ما همراه باشید برای مطالب بیشتر!